اخبار تکنولوژی

هواوی از Enjoy 70 رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت هواوی اخیرا از گوشی میان‌رده جدیدی با نام انجوی ۷۰ در بازار چین رونمایی کرد.

با وجود طراحی الهام‌گرفته از سری پرچمدار پی۶۰، این محصول دارای ویژگی‌های سخت‌افزاری متوسط است. شماره مدل این گوشی FGD-AL00 می‌باشد.

انجوی ۷۰ از نمایشگر LCD با وضوح HD+ و رفرش‌ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی آن در قالب ناچ قطره‌ای جای گرفته است. این محصول از تراشه کایرین ۷۱۰A، هشت گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد و پشتیبانی از شبکه ۵G ندارد. همچنین باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۲۲.۵ واتی دارد. سیستم‌عامل هارمونی‌ اواس ۴ روی آن نصب شده است.

با توجه به گزارش منبع، گوشی مقرون به صرفه جدید هواوی به نام Enjoy 70 دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. دو لنز دوربین روی قاب پشتی تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. حسگر اثرانگشت نیز در فریم کناری جاسازی شده است. این گوشی همچنین از امکاناتی مانند بلوتوث ۵.۱، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، وای‌فای و پورت یواس‌بی تایپ-سی پشتیبانی می‌کند. دکمه‌ای فیزیکی برای دسترسی سریع به برنامه‌های پرکاربرد نیز وجود دارد.

این محصول در دو مدل ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت با قیمت‌های معادل ۱۷۰ تا ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود. اطلاعاتی در مورد عرضه بین‌المللی آن منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید