اخبار بازی

بازی Hyper Light Breaker در تابستان امسال به صورت Early Access منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی جهان باز و سه‌بعدی Hyper Light Breaker، سرانجام پس از تاخیرهای پیاپی تاریخ انتشار جدیدی دریافت کرد.

استودیو Heart Machine، سازنده بازی Hyper Light Drifter، فاش کرده است که بازی بعدی این سری با نام Hyper Light Breaker، تابستان امسال به صورت دسترسی اولیه برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی به عنوان یک پیش درآمد برای Hyper Light Drifter عمل می‌کند و بازیکنان را در جایگاه شخصیت های مختلف قرار می‌دهد.

با عوض کردن ساختار کلی Hyper Light Drifter، بازی Hyper Light Breaker از مکانیک‌های روگ‌لایک استفاده می‌کند. این بازی همچنین به جای استفاده از زاویه دوربین Top-Down، در سبک اکشن سه‌بعدی ساخته می‌شود و خود را از نسخه قبلی متمایز می‌کند.

تاکنون تریلرهای زیادی از بازی Hyper Light Breaker که در ماه مارس 2022 معرفی شد، منتشر شده است. این بازی قرار بود در بهار سال 2023 منتشر شود. از آن زمان، بازی چند تاخیر دیگر را تجربه کرد. بازی ابتدا به پاییز 2023 و سپس به تابستان سال 2024 تاخیر خورد.

بازی Hyper Light Breaker قرار است جهان‌هایی بزرگ با وسعت بی‌نهایت را در کنار گزینه‌های شخصی‌سازی مختلف، در اختیار بازیکنان قرار دهد. در واقع این بازیکنان هستند که انتخاب می‌کنند، چگونه می‌خواهند با چالش‌های مختلف روبه‌رو شوند. عنوان مذکور بازیکنان را در حالی که در دنیای Overgrowth سفر می‌کنند، در برابر Abyss King قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید