اخبار بازی

رئیس بازاریابی ایکس‌باکس تایید کرد: تریلر بازی‌های فرست پارتی در شوکیس ایکس‌باکس CGI نخواهد بود

شوکیس ایکس‌باکس
نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تنها چهار روز تا برگزاری شوکیس ایکس‌باکس باقی مانده و حدس و گمانه‌زنی‌های بسیاری پیرامون این نمایش بزرگ ایکس‌باکس از محصولات جدید و آپدیت رونمایی‌های قبلی در جریان است. به تازگی آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی ایکس‌باکس اظهار کرده که نمایش بازی‌های فرست پارتی و اختصاصی ایکس‌باکس به هیچ عنوان CGI نیستند و فقط از درون بازی و گیم‌پلی خواهد بود.

شوکیس ایکس‌باکس قرار است دو ساعت نمایش پر زرق و برق از آینده کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس سریز باشد و بازی‌های زیادی در این دو ساعت به نمایش در می‌آیند. یکی از نگرانی‌های هواداران، نمایش CGI یا همان ویدیوهای سینماتیک گرافیکی خارج از جلوه‌های بصری واقعی بازی است و همه خواهان تریلر و نمایش‌های مستقیم‌تر از گیم‌پلی و روند بازی هستند. آرون گرینبرگ درست چهار روز پیش از شروع شوکیس ایکس‌باکس، در توییتی تایید کرد که هیچ یک از بازی‌های فرست پارتی یا اختصاصی استودیوهای ایکس‌باکس در این شوکیس، تریلر CGI نخواهند داشت. همه نمایش‌ها مربوط به درون بازی‌ هستند یا بر اساس موتور گرافیکی بازی ساخته شده‌اند.

شوکیس ایکس‌باکس

همانطور که از صحبت‌ها پیداست، گرینبرگ صرفا تایید کرده که بازی‌های ساخته شده توسط استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت و حاضر در این شوکیس، نمایش CGI ندارند، اما امکان دارد که بازی‌های سایر شرکت‌ها و عناوین اختصاصی که توسط استودیوهای دیگر ساخته می‌شود، نمایش CGI داشته باشند.

گرینبرگ همچنین در پاسخ به شخصی که پرسیده بود آیا شوکیس جدید، نمایشی از عناوین ۱۲ ماه آینده خواهد بود یا خیر که جواب «نه» بود. پس باید انتظار داشته باشیم که بازی‌هایی در این شوکیس نمایش داده می‌شوند که احتمالا بیش از یک سال زمان برای انتشارشان باقی مانده است.

یکی از بازی‌هایی که همه منتظر نمایشی از آن هستند، نسخه جدید Fable است که توسط استودیو Turn 10 Games، خالق سری بازی‌های فورتزا موتوراسپورت در حال توسعه است. تا کنون هیچ نمایش دقیق و واضحی از گیم‌پلی این بازی دیده نشده و باید دید آیا ما در شوکیس جدید می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی این بازی مورد انتظار و اختصاصی ایکس‌باکس داشته باشیم یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید