اخبار بازی

اگر در بازی Suicide Squad از قوانین سرپیچی کنید، مغزتان منفجر می‌شود!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

درست حدس زدید، اگر در بازی Suicide Squad از دستورات پیروی نکنید، آماندا والر سر شما را به باد خواهد داد!

شاید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بابت تمرکز روی المان‌های لوتر شوتر و سرویس‌محور، مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفته باشد، اما این آی‌پی جدید از استودیو Rocksteady، کماکان جذاب به نظر می‌رسد؛ به خصوص با توجه به کار فوق‌العاده‌ای که این استودیو در سه‌گانه آرکهام با بتمن انجام داد.

اینکه آیا استودیو قادر به تکرار آن موفقیت خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست؛ اما اگر از طرفداران این بازی هستید، از خبری که در ادامه شرح می‌دهیم خوشحال خواهید شد. با استناد به گزارش MP1st، اگر به هر دلیلی، بازیکنان از دستورات ماموریت پیروی نکنند، سر شخصیت آن‌ها توسط آماندا والر، رهبر گروه ویژه X، منفجر خواهد شد.

این افشاگری در نتیجه تجربه یک ساعته دموی بازی توسط استریمر فوق الذکر انجام شد. پس از بارگیری دوباره بازی، به او گفته شد که خیلی از هم تیمی‌هایش دور شده است و پس از یک شمارش معکوس که طی آن والر شروع به تهدید کرد، سر کاپیتان بومرنگ با بمبی منفجر شد.

یک بمب در سر هر یک از اعضای Task Force X نصب شده است تا آماندا والر بتواند از آن‌ها به عنوان سرباز خود استفاده کند. مطمئنا این یک راه هوشمندانه برای ایجاد چالش در بازی‌های چندنفره است و مهم‌تر از آن، کاملا با داستان بازی همخوانی دارد. جزئیات بیشتر درباره Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 2 بهمن (22 ژانویه) اعلام خواهد شد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید