اخبار تکنولوژی

تصاویر و مشخصات ردمی پد پرو منتشر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شیائومی تاریخ رونمایی تبلت جدید خود یعنی ردمی پد پرو (Redmi Pad Pro) را اعلام کرده است. این دستگاه قرار است در تاریخ 22 فروردین ماه (10 آوریل) همراه با گوشی ردمی توربو 3 (Redmi Turbo 3) معرفی شود.

ردمی پد پرو سومین تبلت زیرمجموعه ردمی پس از ردمی پد (Redmi Pad) و ردمی پد اس ای (Redmi Pad SE) خواهد بود. تصاویر منتشر شده از این تبلت، نشان می‌دهد که آن از لوازم جانبی مانند صفحه کلید و قلم مخصوص پشتیبانی می‌کند.

در قاب پشتی ردمی پد پرو، یک لنز دوربین همراه با فلاش LED تعبیه شده است. در لبه‌های بالا و پایین این تبلت نیز 4 اسپیکر جای گرفته‌اند. این محصول شیائومی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB Type-C بهره می‌برد.

ردمی پد پرو در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش روشن راهی بازار خواهد شد. هرچند شیائومی هنوز مشخصات فنی دقیق این تبلت را فاش نکرده است.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، جزئیات بیشتری از مشخصات فنی تبلت جدید شیائومی یعنی ردمی پد پرو (Redmi Pad Pro) فاش شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی افشاگر معروف Digital Chat Station، این تبلت از یک نمایشگر 12.1 اینچی LCD با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی بالا بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی ردمی پد پرو می‌توان به باتری 10,000 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید همراه با رابط کاربری HyperOS و تراشه 4 نانومتری با امتیاز 650,000 در بنچمارک AnTuTu اشاره کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این تبلت جدید شیائومی نیز همانند گوشی‌های پوکو ممکن است تحت برند پوکو در بازارهای جهانی عرضه شود. شواهدی از وجود یک تبلت با شماره مدل 2405CPCFBG در گواهینامه EEC و یک قلم مخصوص پوکو در گواهینامه FCC یافت شده که می‌تواند نشانه‌ای از معرفی ردمی پد پرو به عنوان اولین تبلت پوکو باشد.

گرچه هنوز اطلاعات کاملی از سوی شیائومی در خصوص مشخصات ردمی پد پرو یا احتمال عرضه آن با برند پوکو منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در رویداد رونمایی مشترک با گوشی ردمی توربو 3 (احتمالا پوکو اف 6) در تاریخ 22 فروردین (10 آوریل)، جزئیات بیشتری از این محصول فاش شود.

دیدگاهتان را بنویسید