اخبار تکنولوژی

تصاویری از گلکسی واچ FE فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

براساس گزارشات جدید، برای نخستین بار تصاویر و مشخصات کامل گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شده است. این ساعت هوشمند که گفته می‌شود نسخه ری‌برند شده گلکسی واچ 4 خواهد بود، بر اساس تصاویر منتشر شده در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد.

تصاویر افشا شده از سوی افشاگر Sudhanshu Ambhore، طراحی این ساعت هوشمند را به نمایش می‌گذارد که شباهت زیادی به گلکسی واچ 4 دارد. بر این اساس، بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش گرد گلکسی واچ FE شبیه به نسل قبلی است. اما بندهای سیلیکونی آن از تکه‌های رنگارنگ بهره می‌برند که با رنگ‌بندی واچ‌فیس هماهنگ شده‌اند.

شایعات چند ماه گذشته درباره تصمیم سامسونگ برای گسترش سری FE به ساعت‌های هوشمند و عرضه یک گلکسی واچ ارزان‌قیمت‌تر حاکی از آن بود که این محصول نسخه بازآرایی شده از گلکسی واچ 4 خواهد بود.

طبق جزئیات و مشخصات فنی جدیدی که از گلکسی واچ FE سامسونگ فاش شده است، این ساعت هوشمند در اندازه 40 میلی‌متری با صفحه نمایش 1.2 اینچی Super AMOLED و وضوح 396×396 پیکسل عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای Exynos W920، 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، GPS، وای‌فای دوبانده، بلوتوث 5.0، NFC، سنسورهای مختلف از جمله شتاب‌سنج، حسگر نور، فشارسنج، سنسور BIA، ECG، ژیروسکوپ و مانیتور ضربان قلب اشاره کرد.

این ساعت هوشمند از رابط کاربری One UI 5 Watch مبتنی بر Wear OS 4 بهره می‌برد و گفته می‌شود باتری 247 میلی‌آمپر ساعتی آن تا 30 ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهد. شارژ آن از طریق شارژر بی‌سیم مغناطیسی مشابه دیگر ساعت‌های گلکسی انجام می‌شود.

گلکسی واچ FE دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا 50 متر است و طراحی آن مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD-810H است. این ساعت دو دکمه در سمت راست دارد که شبیه به دیگر ساعت‌های گلکسی است.

دیدگاهتان را بنویسید