اخبار تکنولوژی

تصاویر پیکسل 7a لو رفت

نویسنده : عضو تحریریه۲۷ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یک افشاگر معتبر در حوزه دیجیتال اطلاعت جدیدی از گوشی پیکسل 7a منتشر کرده است. با این که این گوشی به زودی رونمایی می‌شود اما حالا رندرهای جدید این گوشی فاش شده است. تا کنون مشخص است که طراحی و رنگ‌بندی غافلگیرانه‌ای خواهد داشت.

تصاویر مربوط پیکسل 7a را شخصی به نام Steve H.McFly منتشر کرده است و براساس این تصاویر مشخص است که در طراحی پیکسل 7a از دو گوشی پیکسل 7 و 6a الهام گرفته شده است.

با این که بسیاری معتقدند که این گوشی از لحاظ ظاهری به شدت به گوشی 6a شبیه است اما دوربین‌های مدل جدید ارتقا یافته و به روز رسانی شده‌اند. نوار دوربین این گوشی داری یک بریدگی برای دوربین‌های پشت گوشی است. براساس عکس‌های منتشر شده احتمالا فریم این گوشی از جنس فلز و بدنه آن از پلاستیک است. نوار دوربین هم تا جایی که مشخص است با یک پوشش آلومینیومی مات به جای شیشه پوشش داده شده است.

در طراحی پنل جلویی پیکسل7a باز هم از پیکسل  6a  استفاده شده و یک بریدگی هول پانچ مرکزی در بالای نمایشگر آن برای دوربین سلفی وجود دارد.

پیکسل 7a یک نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه تنسور ۲، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این گوشی همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد و در دو رم ۶ و ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

گوگل برای هر رنگ این گوشی یک نام انتخاب کرده است و نسخه آبی رنگ آن با اسم رسمی  Sky Blue یا Arctic Blue معرفی شده است. احتمالا این شرکت نسخه مشکی رنگ را Carbon  و نسخه سفید رنگ را Cotton نام گذاری خواهد کرد. طبق اخبار فاش شده، پیکسل  7a در ۵ رنگ عرضه خواهد شد که سه رنگ اصلی آن سفید، خاکستری و آبی روشن هستند.

ممکن است این گوشی در ۱۰ می معرفی و نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۵۰۰ دلار عرضه شود در حالی که همین نسخه پیکسل 6a به قیمت ۴۴۹ دلار فروخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید