اخبار بازی

Immortals of Aveum شاید روی پلی‌استیشن پلاس و گیم پس عرضه شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برت رابینز، مدیر استودیو از مذاکره با دو پلتفرم برای قراردادن بازی Immortals of Aveum روی سرویس‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس گیم پس خبر داد.

بازی Immortals of Aveum آن‌طور که استودیوی Ascendant انتظار داشت، موفق نشد؛ چیزی که عواقب بسیار فاجعه باری برای استودیو در قالب اخراج قابل توجه کارمندان داشت. با این حال، به نظر می‌رسد که تیم توسعه دهنده به دنبال قرار دادن بازی روی سرویس‌های پلی استیشن و ایکس باکس است. آن‌ها قصد دارند با انجام این کار، آمار بازیکنان محصول خود را بالا ببرند.

برت رابینز، مدیرعامل استودیوی Ascendant در صحبت با Windows Central تایید کرد که استودیو سازنده، در حال مذاکره با مایکروسافت و سونی است تا Immortals of Aveum را به ترتیب به گیم پس و پلی استیشن پلاس بیاورد، چیزی که به گفته آن‌ها، قطعا اتفاق خواهد افتاد، حتی اگر چهارچوب زمانی مشخصی برای آن تعیین نشده باشد. راینز گفت:

«مطمئنا، این سرویس‌ها سطح دسترسی گسترده‌تری به شما می‌دهند. با ورود به بازی به سرویس‌ها، ممکن است افراد بیشتری با بازی شما درگیر شوند، این همیشه خوب است».

رابینز افزود:

«ما در حال صحبت با [سونی و مایکروسافت] هستیم تا بازی را در هر دوی این سرویس‌ها قرار دهیم. ما هنوز تاریخ مشخصی برای انجام این کار نداریم، اما مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد».

بازی Immortals of Aveum اخیرا حالت New Game Plus و محتوای جدیدی را به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی رایگان و بزرگ، دریافت کرده است.Immortals of Aveum برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید