اخبار تکنولوژی

مشخصات مهم پیکسل 8a فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اسناد و تصاویر افشا شده از پیکسل 8a گوگل، جزئیات تقریبا کاملی از مشخصات فنی این گوشی میان‌رده آینده را فاش کرده است. بر اساس این افشاگری، انتظار می‌رود پیکسل 8a از یک نمایشگر 6.1 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه قدرتمند تنسور G3 و قابلیت شارژ بی‌سیم بهره ببرد.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس ، با نام MysteryLupin@ اسنادی را منتشر کرده که ظاهرا مشخصات دقیق پیکسل 8a را نشان می‌دهد. این منبع همچنین یک تصویر تبلیغاتی را به اشتراک گذاشته که قیمت‌گذاری این گوشی میان‌رده گوگل در اروپا را نمایش می‌دهد.

براساس اسناد افشا شده، پیکسل 8a گوگل دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز، روشنایی حداکثر 2000 نیت و محافظ گوریلا گلس 3 خواهد بود. ابعاد و وزن این دستگاه نیز اندکی کمتر از پیکسل 7a پیش‌بینی می‌شود. از نظر سخت‌افزاری، پیکسل 8a از همان تراشه قدرتمند تنسور G3 استفاده خواهد کرد که روی سری پیکسل 8 نیز به کار رفته است. این تراشه با 8 گیگابایت رم همراه خواهد شد و گزینه‌های حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود.

از نظر دوربین، انتظار می‌رود پیکسل 8a به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی مجهز شود. برای عکس‌های سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی با استاندارد IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

از لحاظ قابلیت‌های ارتباطی، پیکسل 8a به درگاه USB 3.2 Type-C و WiFi 6E مجهز خواهد شد. همچنین قرار است این گوشی از یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و امکان تشخیص چهره نیز بهره ببرد.

نظر شما در مورد گوگل پیکسل 8a چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند فروش موفقی را در بازار تجربه کند؟

دیدگاهتان را بنویسید