اخبار سینما

بردلی کوپر در مصاحبه با اما استون از علت موفقیتش در Maestro گفت

بردلی کوپر در مصاحبه با اما استون از علت موفقیتش در Maestro گفت
نویسنده : تحریریه۱۸ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بردلی کوپر، بازیگر و کارگردان آمریکایی، اعلام کرد که یک تشکر به لنی برنشتاین، آهنگساز و رهبر ارکستر معروف، برای خلق صحنه نهایی فیلم «Maestro» بدهکار است.

کوپر در مصاحبه‌ای با اما استون، بازیگر فیلم «Poor Things»، در برنامه Actors on Actors Variety، گفت که در روز اول فیلمبرداری این صحنه، به دلیل مشکل در حفظ ریتم آهنگ، نتوانست آن را به خوبی اجرا کند.

او در این باره گفت:

کل روز اول را خراب کردم. به محض اینکه از ریتم خارج شدم، کار تمام بود. صبح روز بعد به کلیسای خالی رفتم و به همه گفتم که باید یک بار دیگر امتحان کنیم. همه را دوباره به داخل آوردم و در مقابل همه برای لنی دعا کردم. گفتم: ‘ممنون از این فرصت. دوباره این کار را خواهیم کرد.’ این همان چیزی بود که در فیلم می‌بینید. یک برداشت بود.

کوپر این تجربه را مانند یک تجربه خارج از بدن توصیف کرد و گفت:

خاطره من از آن لحظه این بود که در واقع بالای ارکستر شناور بودم و می‌توانستم به هر موسیقی‌دان اشاره کنم.

کوپر با وجود انتقاداتی که به استفاده از گریم سنگین در این فیلم و به ویژه استفاده از بینی مصنوعی برای شبیه‌سازی چهره برنشتاین وجود دارد، همچنان شانس بالایی برای کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در فصل جوایز امسال دارد.

فیلم «Maestro» با استقبال مثبت منتقدان روبرو شده و پس از اکران محدود در سینماها، از تاریخ ۲۰ دسامبر در دسترس مشترکان نتفلیکس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید