اخبار بازی

در نمایش جدید بازی Stellar Blade، تاریخ انتشار آن هم مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در جریان رویداد State of Play پلی‌استیشن، نمایش جدیدی از بازی Stellar Blade، عنوان مورد انتظار و اکشن به همراه تاریخ عرضه بازی نشان داده شد.

بازی Stellar Blade تریلر تازه‌ای را در رویداد State of Play سونی به نمایش گذاشت. این تریلر گیم‌پلی با اندکی چاشنی از روایت، سرانجام نگاهی عمیق‌تر به بازی اکشن آینده استودیو Shift Up می‌دهد. علاوه بر این، تاریخ عرضه بازی نیز مشخص شد! بازی Stellar Blade در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر بازی را از اینجا مشاهده کنید.

استودیو Shift Up یک استودیوی نسبتا جدید کره‌ای است. آن‌ها اولین بار بازی Stellar Blade را چهار سال پیش در رویداد State of Play معرفی کردند، اما به جز دریافت یک عنوان رسمی، در طول چند سال گذشته کم از این پروژه دیده‌ایم.

تریلر جدید جزئیات بیشتری از کارهایی که واقعا در بلید ستاره‌ای انجام می‌دهید، مانند کمک به شخصیت‌های غیرقابل بازی، خرید مهارت‌ها و مواد مصرفی، و مبارزه با موجودات وحشی و ماشین‌آلات در سراسر جهان، به تصویر می‌کشد. حتی با نگاه‌های کوتاهی که تا به حال به بازی داشته‌ایم، به نظر می‌رسد همچنان فوق‌العاده سرگرم‌کننده باشد. همچنین دیدن بازی‌های AAA باکیفیت بیشتر از کره جنوبی لذت‌بخش است. بازی Lies of P، که در همین راستا قرار می‌گیرد، با انتشار در اواخر سال گذشته دنیای بازی‌های ویدیویی را شگفت‌زده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید