اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار بازی‌های Avowed و Indiana Jones and the Great Circle

نویسنده : دانیال نوروزی۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شایعه شده است که مایکروسافت تاریخ‌های عرضه چند بازی فرست پارتی خود، از جمله Indiana Jones and the Great Circle را به زودی اعلام می‌کند.

مایکروسافت بازی‌های فرست پارتی زیادی در دست ساخت دارد که برای انتشار در سال 2024 آماده می‌شوند. با اینکه تعدادی از آن‌ها به طور رسمی برای انتشار در سال جاری تایید شده‌اند، بسیاری از آن‌ها نیز تاریخ انتشار خاصی ندارند. با این حال، طبق گزارش منتشر شده توسط رسانه The Verge، این روند در رویداد تابستانی این شرکت در ماه ژوئن تغییر خواهد کرد.

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که رویداد بازی‌های ایکس باکس در تاریخ 20 خرداد (9 ژوئن) برگزار می‌شود و طبق گزارش فوق، تاریخ انتشار چندین بازی فرست پارتی این شرکت در رویداد مذکور اعلام خواهد شد. لیست عناوین حاضر در این مراسم قطعا شامل Indiana Jones and the Great Circle  از استودیو MachineGames می‌شود که ظاهرا در ماه دسامبر منتشر خواهد شد (چیزی که گزارش‌های گذشته نیز ادعا کرده‌اند) و Obsidian Entertainment نیز از تاریخ عرضه بازی Avowed پرده‌برداری خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود که تاریخ انتشار بازی بعدی Call of Duty، Microsoft Flight SImulator 2024 و اولین بسته الحاقی Starfield با نام Shattered Space نیز در این رویداد اعلام خواهد شد. اطلاعات بیشتر در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار خواهد گرفت. افشای اطلاعات قبلی ادعا کرده بود که Gears 6 نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

انتظارات از مایکروسافت بالاست، زیرا این ابرکمپانی بزرگ سال گذشته را با کمترین تعداد بازی‌های فرست پارتی به پایان رساند. از نظر کیفیتی نیز بازی‌های فرست پارتی عرضه شده در سال گذشته، از شرایط مطلوبی برخوردار نبودند. Redfall که به یک ناامیدی بزرگ برای استودیو Arkane تبدیل شد و Starfield نیز نتوانست به هیچ وجه انتظارات هواداران استودیو بتسدا را برآورده کند.

دیدگاهتان را بنویسید