اخبار تکنولوژی

اطلاعاتی از نسخه ارزان قیمت Vision Pro افشا شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق گزارش‌های جدید، نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل که به‌طور داخلی با نام رمز Project Alaska و شناسه دستگاه N109 شناخته می‌شود، تغییراتی در طراحی و قیمت خواهد داشت.

از نظر طراحی، نسل دوم هدست اپل شباهت زیادی به نسل اول خواهد داشت، اما انتظار می‌رود که محل قرارگیری اسپیکرها متفاوت باشد. همچنین، بندهای چرمی عقب دستگاه ساده‌تر خواهند بود و تا حدودی یادآور بند‌هایی هستند که معمولاً در کیف‌های لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی استفاده می‌شوند.

از نظر سخت‌افزار، این دستگاه همچنان دارای مجموعه‌ای از دوربین‌ها و سنسورهای مشابه با نسل اول ویژن پرو خواهد بود. عمده تفاوت در مدل ارزان‌تر نسبت به نسخه اصلی، حذف شدن بند چرمی است.

انتظار می‌رود که نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال ۲۰۲۵ وارد مرحله آزمایش محصول شود و در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل ۲۰۲۶ عرضه شود. تغییرات طراحی نسل دوم هدست اپل، به‌ویژه ساده‌تر شدن بندهای چرمی، احتمال عرضه این هدست با قیمت ارزان‌تر را افزایش می‌دهد.

در گذشته، گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل قصد دارد تا یک هدست واقعیت ترکیبی ارزان‌تر نیز عرضه کند. با توجه به تغییرات طراحی نسل دوم هدست اپل، احتمال اینکه این هدست همان محصول ارزان‌تر باشد، بیشتر می‌شود.

نظر شما در مدل جدید و ارزان قیمت اپل ویژن پرو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید