اخبار تکنولوژی

رئیس اینستاگرام: اندروید بهتر از iOS است

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در توییتر اعلام کرد که سیستم‌عامل اندروید هم‌اکنون از iOS بهتر است. این اظهارنظر وی باعث شده تا بحث‌های مقایسه‌ای میان این دو سیستم‌عامل دوباره رو به اوج برود.

موسری در توییت خود نظر شخصی خود را ابراز کرده اما هنوز مشخص نیست این نظر بر روی توسعه تردز تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند شرکت‌های بزرگ اینترنتی سعی دارند از هر دو سیستم‌عامل که کاربران بیشتری دارند، پشتیبانی کنند. اما این نظر شخصی می‌تواند نشان‌دهنده تمایل مدیران ارشد این شرکت نسبت به یک سیستم‌عامل باشد.

طبق گزارش‌ها ، مارکوس براونلی، یوتیوبر معروف فناوری، از مخاطبانش در توئیتر خواسته بود بهترین نظرشان راجع به دنیای فناوری اعلام کنند. سپس آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در پاسخ به او نوشت:«اندروید در حال حاضر از iOS بهتر است».

این نظر موسری در حال حاضر به عنوان بهترین پاسخ در بالای پست MKBHD قرار دارد. این نشان‌دهنده تمایل شخصی موسری به انتخاب اندروید به جای IOS برای کاربران است. بنابراین، بدون شک موسری اعتقاد دارد که اندروید در حال حاضر برتری‌هایی نسبت به IOS دارد، هرچند این نظر شخصی او ممکن است بر روی توسعه شبکه‌های اجتماعی فعلی تأثیری نداشته باشد.

اظهارنظر آخر آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، نشان می‌دهد که او در گذشته فکر می‌کرده IOS بر اندروید برتری دارد اما حالا به این نتیجه رسیده که گوگل از اپل پیشی گرفته و اندروید اینک از IOS بهتر است.این تغییر نظر موسری باعث بحث و جدل بسیار زیادی بین کاربران شده است. طرفداران هر دو سیستم عامل استدلال‌های خود را ارائه می‌دهند تا نشان دهند چرا سیستم عامل مورد علاقه‌شان برتری دارد.

برخی از طرفداران اپل به توییت موسری واکنش نشان دادند و مدعی شدند که به دلیل بالا بودن سطح امنیت سیستم‌عامل iOS ، موسری از این سیستم‌عامل خوشش نمی‌آید.

نظر شما چیست؟ آیا سیستم‌عامل اندروید در حال حاضر بهتر از iOS است؟

دیدگاهتان را بنویسید