اخبار تکنولوژی

متا سرانجام از نسخه وب تردز رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شبکه اجتماعی تردز امروز امکان ورود به حساب کاربری از طریق نسخه وب را فراهم کرد. این امکان به صورت تدریجی برای کاربران فعال می‌شود. کاربرانی که این قابلیت برایشان فعال شده، می‌توانند از طریق مرورگر وب پست منتشر کنند و با پست‌ها تعامل داشته باشند. اما همچنان نسبت به اپلیکیشن موبایل محدودیت‌هایی وجود دارد.

به عنوان مثال، کاربران نمی‌توانند پروفایل خود را ویرایش کنند یا ترد را به پیام‌رسان اینستاگرام ارسال نمایند. تردز در ماه‌های اخیر با کاهش کاربران مواجه بوده و سعی در جذب مجدد آن‌ها دارد.

گفته می‌شود تیم توسعه تردز همچنان بر روی نسخه وب این شبکه اجتماعی کار می‌کند تا در آینده قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه کند و این رابط کاربری را به اپلیکیشن موبایل نزدیک‌تر کند. دسترسی به تردز از طریق وب می‌تواند برای کاربرانی که قصد مهاجرت از توییتر به این شبکه را دارند، اتفاق مثبتی باشد. یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های کاربران از همان ابتدا وجود نسخه وب بوده است.

گفته می‌شود نسخه وب تردز از مدت‌ها قبل در دست توسعه بوده است. اما تاکنون کاربران تنها می‌توانستند پست‌ها را مشاهده کنند و هیچ قابلیت دیگری وجود نداشته است.

نظر شما در مورد نسخه وب شبکه اجتماعی تردز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید