اخبار تکنولوژی

وزارت ارتباطات: مشکل اختلال کاربران ایرانی با گوگل به دلیل اقدام غیرحرفه‌ای خود گوگل است!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با انتشار اطلاعيه‌ای از طرف شرکت ارتباطات زيرساخت ادعا شده است که به دليل محدوديت‌های رو به افزايش گوگل برای کاربران ايرانی، استفاده از سرويس جستجوگر گوگل با مشکل روبرو شده است. شرکت ارتباطات زيرساخت مدعي شد که به خاطر محدوديت‌های همچنان افزايش يافته گوگل برای کاربران ايرانی، استفاده از سرويسهای جستجوگر گوگل با چالش همراه بوده است.

در اطلاعیه‌ای از شرکت ارتباطات زیرساخت که زیرمجموعه وزارت ارتباطات است آمده است: «در طول چند روز گذشته، گوگل به صورت غیر حرفه‌ای اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد این محدودیت‌ها به تدریج گسترش پیدا می‌کند. کارشناسان شرکت زیرساخت در تلاش برای خنثی کردن این محدودیت جدید هستند.»

بررسی‌های رادار آروان نشان می‌دهد که اختلال در گوگل از ابتدای هفته گذشته آغاز شده و روز پنج‌شنبه هفتم تیرماه نیز به اوج خود رسید. با این حال وزارت ارتباطات ادعا می‌کند که مشکل اختلال در گوگل توسط خود این شرکت برای کاربران ایرانی ایجاد شده است. شرکت زیرساخت توضیح دیگری در مورد سرویس‌های دیگری که دچار اختلال شده‌اند ارائه نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید