اخبار سینما

سریال پدر گواردیولا کی پخش میشه؟ + معرفی بازیگران پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا کی پخش میشه؟ + معرفی بازیگران پدر گواردیولا
نویسنده : تحریریه۰۹ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«پدر گواردیولا» یک سریال نمایش خانگی است و «حمید نعمت‌الله» آن را کارگردانی کرده است. این اولین تجربه «حمید نعمت‌الله» در شبکه نمایش خانگی است و فرآیند تولید آن از سال 1400 آغاز شده است.

این سریال داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که اتفاقی مسیر زندگی آنها را عوض می‌کند و روابطشان را دگرگون می‌سازد.

لازم به ذکر است که پیش از آن که خبر زمان انتشار این فیلم منتشر شود، حاشیه‌هایی چون دستمزد نجومی بازیگران آن بود که خبرساز شد. البته در مورد این خبر از طریق سازندگان این فیلم اطلاع رسانی صورت نگرفت.

«پدر گواریولا» قرار است در 15 قسمت از طریق پلتفرم تماشاخونه منتشر شود.

هنوز خبری مبنی بر زمان پخش «پدر گواردیولا» منتشر نشده است، این درحالی است که به تازگی ویدویی از آن منتشر شده و می‌توان زمان پخش این سریال را آینده نزدیک در نظر گرفت.

در مطلب زیر به معرفی بازیگران سریال پدر گواردیولا می‌پردازیم:

مهران مدیری

«مهران مدیری» بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و مجری که می‌توان گفت در تمام زمینه‌های نام برده شده، شاهد بهترین عملکرد از وی بودیم، از بازیگران این سریال است.

این بازیگر که در سال 2009 مجله نیوزوک او را بیستمین مرد قدرتمند سال معرفی کرد، دارای بیشترین جایزه از جشنوارده فیلم حافظ است و تا به الان یک بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

«مهران مدیری» که تحولی در آثار کمدی ایران ایجاد کرد، اولین کارگردان در ایران بود سریال «قهوه تلخ» را به صورت نمایش خانگی منتشر کرد و می‌توان گفت این بازیگر در هر بخشی از کارش پیشرو بوده است.

مهران مدیری با ایفای نقش در آثاری چون «دایره زنگی» و «درخت گردو» و همچنین با ساخت آثاری چون «پاورچین» و «شب‌های برره» ثابت کرده است که با حضور در تمام ژانرها و سبک‌ها موفقیت را در این آثار به همراه می‌آورد.

هنگامه قاضیانی

«هنگامه قاضیانی» بازیگری که با ایفای نقش دلنشین در فیلم «به همین سادگی»، به محبوبیت رسید و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای خودش کند.

این بازیگر که علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی، ترجمه و بازیگر تئاتر نیز انجام می‌دهد، در آثاری چون «سعادت آباد»، «من مادر هستم» و «نیلوفر» نیز ایفای نقش کرده است.

این بازیگر در کنار درخشش برای فیلم «به همین سادگی»، جوایز دیگری چون سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «روزهای زندگی» و تندیس حافظ بهترین بازیگر زن برای فیلم «بیداری رویا» را دریافت کرده است.

سارا خوئینی‌ها

«سارا خوئینی‌ها» مدت زیادی است که در فیلم و سریالی بازی نکرده است بعد از 4 سال شاهد ایفای نقش او در سریال «پدر گواردیولا» خواهیم بود.

این بازیگر بازی در سینما را با فیلم «گل‌ها و گلوله‌ها» آغاز کرد و با فیلم‌هایی چون «اسپاگتی در 8 دقیقه»، «نقاب» و «یکی از ما دو نفر» این راه را ادامه داد.

«سارا خوئینی‌ها» که در سریال «معصومت از دست رفته» در نقش مقابل «امین تارخ» بازی کرد، در جشنواره برنامه‌های تلویزیون سال 1383 مورد تقدیر قرار گرفت.

سیامک صفری

سیامک صفری بازیگر تئاتر و سینما است و علاوه بر آموزش بازیگری، در دنیای تئاتر از سبک خاص خودش استفاده می‌کند.

این بازیگر در آثار محدود اما با ارزش سینما بازی کرده است، آثاری چون «ماهی‌ها عاشق می‌شوند»، «نفس»، «سایه‌های موازی» و «به یک کارگر ساده نیازمندیم».

لازم به ذکر است که در تئاتر سیامک صفری با کارگردانانی چون همایون غنی‌زاده، دکتر علی رفیعی، داوود رشیدی، نادر براهنی‌مرند و سیاوش طهمورث همکاری کرده است.

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که حضورش در سریال شهرزاد به حضورش در دنیای سینما اعتبار بیشتری بخشید، از دیگر بازیگران سریال «پدر گواردیولا» است.

این بازیگر در آثار سینمایی‌ای چون «سایه روشن» و «اشباح» و همچنین در سریال‌هایی چون «آقا زاده»، «خواب زده» و «پدر» ایفای نقش کرده است.

لازم به ذکر است که مهدی سلطانی علاوه بر سریال «پدر گواردیولا» در اثر دیگری که این روزها از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود به نام «آمستردام» نیز حضور دارد.

ستاره اسکندری

«ستاره اسکندری» که بیشتر او را برای ایفای نقش در تئاتر می‌شناسند، بازیگری را از سال 1373 شروع کرد و بازی در سریال «نرگس» باعث شهرت وی شد.

این بازیگر تا کنون دوبار جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر را برای بازی در «سعادت لرزان مردمان تیره روز» به کارگردانی «محسن علیخانی» و «هم هوایی» به کارگردانی «افسانه ماهیان» دریافت کرده است.

سال 1394 ستاه اسکندری در سریال نمایش خانگی «دندون طلا» ساخته «داوود میرباقری» ایفای نقش کرد و بازی درخشان او در آن سریال دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره‌های حافظ و جشنواره یاس، را برای او به همراه داشت.

از دیگر آثاری که «ستاره اسکندری» در آن‌ها درخشیده است می‌توان به «خاتون»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «خانه کاغذی» و «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در سریال «پدر گواردیولا» بازیگران بسیاری ایفای نقش کرده‌اند که در بین آن‌ها نام آرش عدل‌پرور خواننده پاپ نیز به چشم می‌خورد. علاوه بر بازیگران ذکر شده در مطلب بالا، می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:

امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، نسیم ادبی، نرگس محمدی، مریم بوبانی و پریوش نظریه

دیدگاهتان را بنویسید