اخبار سینما

معرفی سریال سیلو محصول سال 2023

معرفی سریال سیلو محصول سال 2023
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۰۲ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال «سیلو» محصول سال 2023 است و بر اساس مجموعه رمان علمی تخیلی «سیلو» نوشته «Hugh Howey» ساخته شده است. این مجموعه رمان شامل سه کتاب «Wool» ،«Shift» و «Dust» است.

«گراهام یوست» سازنده این سریال است و فصل اول آن در 5 می 2023 منتشر شده است.

این سریال جامعه‌ای در آینده را روایت می‌کند که در سیلویی زیر زمین ساخته شده است. در این سیلو مردان و زنانی زندگی می‌کنند و سیلو قوانین خاص خودش را دارد. همه‌ی افراد این جامعه معتقدند این قوانین برای محافظت از آن‌ها در برابر دنیای ویران شده سطح زمین است.

اسامی بازیگران سریال سیلو

ربکا فرگوسن

ربکا فرگوسن بازیگر سوئدی است که تا کنون در آثاری چون «تل ماسه»، «ماموریت غیرممکن» و «بزرگترین شومن» ایفای نقش کرده است.

این بازیگر تاکنون توانسته 9 بار نامزد جایزه گلدن گلوب شود و افتخاراتی چون جایزه از جشنواره‌های چون، «جشنواره بین‌المللی فیلم همپتونز»، «جشنواره بین‌المللی فیلم بوفالو»، «جشنواره فیلم مستقل کالیفرنیا» و «جشنواره فیلم مستقل پراگ» را کسب کند.

رشیدا جونز

«رسیدا جونز» که در کنار بازیگری به کارگردانی و فیلمنامه نویسی نیز مشغول است در آثاری چون «The Office»، «سیمپسون‌ها»، «Black Mirror» و «ماپت‌ها» ایفای نقش کرده است.

این بازیگر تاکنون برنده جایزه گرمی بهترین فیلم موزیکال برای فیلم «کوئینسی» شده و نامزد جایزه‌ای چون بهترین بازیگر زن برای فیلم کمدی موزیکال «On The Rocks» شده است.

دیوید اویلوو

این بازیگر آمریکایی تاکنون دو بار نامزد جایزه گلدن گلوب و یک بار نامزد جایزه امی شده است.

«دیوید اویلوو» که در آثاری چون «وسط ناکجا»، «بلبل»، «سرخدمتکار»، «سلما» و «یک سال بسیار خشن» ایفای نقش کرده است، موفق به دریافت جوایزی به عنوان بهترین بازیگر مرد برای دو فیلم بلبل و سلما شده است.

لازم به ذکر است که این بازیگر در نقش گرینگو در سریال «بینوایان» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

تیم رابینز

در میان بازیگران سیلو، «تیم رابینز» که تنها بازیگر دارنده اسکار است نیز حضور دارد. این بازیگر که برای ایفای نقش در فیلم «Mystic River» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، برای بازی در آثار دیگری چون «بول دورهام» و «رستگاری در شاوشنگ» نیز شناخته می‌شود.

«تیم رابینز» همچنین تا کنون دو بار نامزد بفتا بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم «بازیگر» و بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم «Mystic River» شده است.

«کامان»، «هریت ولتر»، «آوی نش» و «ریک گومز» نیز از دیگر بازیگران این سریال هستند و کمپانی «Apple TV+» سازنده سریال «Silo» است.

دیدگاهتان را بنویسید