اخبار تکنولوژی

رندرهای با کیفیت آیفون‌ 15 سری پرو منتشر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۷ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آیفون‌های 15 پرو که قرار است امسال در ماه سپتامبر معرفی شوند، در یک رنگ منحصر به فرد آبی تیره با نشانی از خاکستری عرضه خواهند شد. این اطلاعات توسط Unknownz21 که اخیرا جزئیات متعددی درباره آیفون‌های نسل جدید و همینطور اطلاعات دقیقی درباره دیگر محصولات اپل مانند Vision Pro منتشر کرده، فاش شده است.

این رنگ آبی تیره با نشانی از خاکستری تنها رنگ منحصر به فردی خواهد بود که احتمالا برای مدل‌های پرو آیفون 15 عرضه می‌شود. بنابراین تنها این مدل‌ها سفارش‌پذیر در این رنگ خواهند بود.

آیفون‌های 15 پرو که قرار است در سپتامبر معرفی شوند، برای اولین بار با استفاده از ماده جدید تیتانیوم تولید خواهند شد. این مدل‌ها در یک رنگ آبی روشن عرضه می‌شوند که برخلاف فولاد ضدزنگ قبلی اپل، منحصر به‌فرد است.

رنگ این آیفون‌ها شبیه آبی مدل‌های آیفون 12 پرو است اما تیره‌تر و با لحن بیشتری از خاکستری تا هماهنگی بهتری با جلای تیتانیوم پیدا کند. ما تصاویری را منتشر کردیم که نشان می‌دهد چگونه این رنگ آبی جدید خواهد بود.

گزارش‌های متعددی مبنی بر عرضه یک رنگ قرمز تیره برای مدل‌های آیفون 15 پرو منتشر شده است. با این حال،Unknownz21 که اطلاعات دقیقی در مورد محصولات آیفون و اپل ارائه کرده است، هیچ علامتی را در مورد توسعه این رنگ قرمز تیره ندیده است.

برخلاف ادعاهای منتشر شده، این منبع رنگ آبی تیره را در نمونه‌های اولیه مدل‌های آیفون 15 پرو مشاهده کرده است که نشان می‌دهد اپل در حال حاضر بر روی رنگ آبی تمرکز دارد و احتمالاً تصمیم نهایی را درباره عرضه آن گرفته است.

باید تا روز معارفه‌ی آیفون‌های سری 15 منتظر بمانیم و ببینیم سرانجام اپل از کدام رنگ برای آیفون‌های ممتاز خود استفاده می‌کند. نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید