اخبار تکنولوژی

گوشی‌ تاشو ارزان قیمت سامسونگ در راه است؟

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های تاشو میان‌رده و با قیمت مناسبی را روانه بازار کند که این کار می‌تواند شوک و جریان جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

شایعات جالبی اخیرا در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ ممکن است در حال توسعه‌ی گوشی‌های تاشوی ارزان‌قیمت باشد. این گوشی‌ها که با نام‌های «گلکسی زد فولد فن ادیشن» و «گلکسی زد فلیپ فن ادیشن» شناخته می‌شوند، زیرمجموعه‌ی برند «فن ادیشن» سامسونگ قرار می‌گیرند. این برند همان‌طور که می‌دانید، به عرضه‌ی مدل‌های اقتصادی‌تر از گوشی‌های پرچمدار شناخته می‌شود (برای مثال، گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن).

اسکرین‌شات فاش‌شده یک پردازنده‌ی اگزینوس با ابتدای عدد ۲ نشان می‌دهد که کمی شک و تردید ایجاد می‌کند.

با این حال، بهتر است کمی با احتیاط با این خبر برخورد کرد. منبع این فاش‌سازی‌ها سابقه‌ی کاملا دقیقی ندارد و جزئیات خودشان هم سؤال‌برانگیز هستند. برای نمونه، اسکرین‌شات فاش‌شده‌ی زد فولد فن ادیشن به یک پردازنده‌ی اگزینوس ناشناخته با ابتدای عدد «۲» اشاره می‌کند که ممکن است تراشه‌ی اگزینوس ۲۳۰۰ که اصلا وجود ندارد باشد. علاوه بر این، برخی منابع داخلی می‌گویند که شاید فقط یکی از این گوشی‌های تاشوی فن ادیشن واقعا به بازار عرضه شود، اما اینکه کدام‌یک مشخص نیست.

بنابراین، در حالی که این اسکرین‌شات‌ها به هیچ وجه تأییدکننده نیستند، اما کاملا هم بی‌اساس نیستند. پیش از این هم زمزمه‌هایی درباره‌ی ورود سامسونگ به حوزه‌ی گوشی‌های تاشوی فن ادیشن به گوش می‌رسید. بهتر است فعلا با کمی تردید با این خبر برخورد کنیم؛ مطمئن نیستیم و فعلا توصیه نمی‌شود که زیادی امیدوار باشید.

ممکن است رویداد بعدی آنپکد سامسونگ که انتظار می‌رود اوایل تیر برگزار شود، اطلاعات بیشتری درباره‌ی برنامه‌های آن‌ها برای گوشی‌های تاشو در اختیارمان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید