اخبار تکنولوژی

حذف مجزای اکانت Threads امکان‌پذیر شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

متا با عرضه اپ تردز، تصمیم گرفت کاربران اینستاگرام بتوانند با مشخصات حساب کاربری خود وارد شبکه تردز شوند تا تعداد کاربران سریعا افزایش یابد. البته وجود حساب کاربری تردز به صورت جداگانه و مستقل از حساب اینستاگرام امکان‌پذیر نبود. اما اکنون پس از ماه‌ها، متا امکان حذف حساب تردز بدون حذف حساب اینستاگرام را فراهم آورد.

با این کار، کاربران قادر خواهند بود حساب تردز خود را جداگانه از حساب اینستاگرام پاک کنند که این مورد پیشتر امکان‌پذیر نبود و برای کاربران آزاردهنده بود.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام اعلام کرده است که آخرین نسخه‌های نرم‌افزار تردز برای iOS و اندروید، اکنون قابلیت جدیدی برای حذف اکانت تردز بدون تأثیر بر اکانت اینستاگرام کاربر را دارند. برای دسترسی به این امکان، کاربران می‌توانند از طریق منوی تنظیمات>اکانت>حذف یا غیرفعال‌سازی پروفایل، پروفایل خود را حذف یا غیرفعال کنند.

این امکان جدیدا عرضه شده و یکی از درخواست‌های دیرین کاربران بود که می‌خواستند بتوانند اکانت تردز را جدا از اینستاگرام پاک کنند. با توجه به رقابت شدید در بازار پلتفرم‌های اجتماعی، پاسخگویی تردز به نیازهای کاربران می‌تواند در موفقیت آن تاثیرگذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید