اخبار بازی

احتمالا بازی MGS4 در مجموعه دوم مستر کالکشن بازی‌های متال گیر سالید قرار داشته باشد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از محبوب‌ترین و احتمالا پرافتخارترین بازی‌های سری متال گیر سالید، قسمت چهارم آن تحت نام Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots است که تنها و فقط روی کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شده و هیچ نسخه ریمستر یا بازسازی از آن تا به امروز ساخته نشده است. با این حال خبرهایی از ورود این بازی به کالکشن دوم سری بازی‌های متال گیر سالید به گوش می‌رسد.

کمپانی کونامی پس از معرفی بازسازی بازی Metal Gear Solid 3، یک مجموعه تحت نام Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 را معرفی کرد که این مجموعه شامل بازی‌های اولیه این سری تا نسخه سوم به صورت HD و ریمستر شده برای کنسول‌های نسل جدید است.

همانطور که از اسم مجموعه مشخص است، ما با مجموعه‌های دیگری هم روبه‌رو خواهیم بود کخ به تازگی خبرهایی از آن به گوش رسیده است. ویسلی بین پول، سردبیر بخش اخبار وب‌سایت IGN در خبری اعلام کرده که ما به زودی شاهد Metal Gear Solid: Master Collection Vol.2 هستیم و از بازی‌های درون آن هم اطلاع داریم.

بازی MGS4 که در سال ۲۰۰۸ انحصارا برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد و به همان شکل هم باقی ماند، در کنار بازی محبوب MGS: Peace Walker که در سال ۲۰۱۰ برای کنسول دستی PSP عرضه شد و MGS5، آخرین نسخه اصلی این مجموعه، ظاهرا در کالکشن دوم حضور خواهند داشت. با توجه به اینکه زمان زیادی تا عرضه مجموعه اول برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سریز، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی وجود دارد، نباید به این زودی‌ها منتظر کالکشن دوم بود و باید ببینیم اخبار پیرامون آن به کجا می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید