اخبار بازی

تریلر جدید بازی Helldivers 2، داستان گذشته جهان بازی را توضیح می‌دهد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تریلر جدید بازی Helldivers 2 تهدید ناشی از ترمینیدهای ظالم و اتوماتون‌های سوسیالیستی را به نمایش می‌گذارد.

شرکت Arrowhead Game Studios تریلر جدیدی از بازی تیراندازی و کوآپ Helldivers 2 منتشر کرده است. این تریلر که روی آشنایی بازیکنان با سری Helldrivers تمرکز دارد، قصد دارد داستان جهان Helldivers تا پیش از وقایع بازی را برای بازیکنان توضیح دهد.

شما تریلر بازی را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

به‌رغم اینکه بازی اول Helldivers تمرکز زیادی روی داستان نداشت، اما  بازی تاکید زیادی بر ساخت دنیای خود از طریق توضیحات ماموریت‌های مختلف و همچنین موضوعات تاریخی Helldivers دارد. دنیای این بازی رو به نابودی است و این وظیفه شماست که جلوی این اتفاق را بگیرید.

تریلر جدید بازی به طور عمده بر ساخت پیش‌زمینه جهان Helldivers تمرکز دارد. این تریلر که به عنوان یک ویدیوی تبلیغاتی ارائه شده است، نیاز Helldivers برای مبارزه با تهدید بی‌پایان ناشی از اتوماتون‌های “سوسیالیست” و همچنین ترمینیدهایی که در سراسر جهان پخش می‌شوند را نشان می‌دهد.

بازی Helldivers 2 قرار است در تاریخ 19 بهمن 1402 (8 فوریه 2024) روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 5 منتشر شود. همچنین Arrowhead Game Studios اعلام کرده که پس از انتشار بازی، محتویات رایگانی از جمله دشمنان، اهداف و مناطق زیستی جدید به بازی افزوده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید