اخبار بازی

نسخه موبایل Elden Ring در دست ساخت است

نسخه موبایل Elden Ring
نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گزارش شده است که بندای نامکو (Bandai Namco) به دنبال ساخت یک نسخه رایگان از Elden Ring با پرداخت‌های درون برنامه‌ای است، اگرچه هنوز در مراحل اول توسعه قرار دارد.

طرفداران Elden Ring هنوز منتظر انتشار جزئیات بیشتر از بازی محبوب FromSoftware و بسته الحاقی آینده آن هستند. به نظر می‌رسد چیزی تا انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree نمانده است و در حال حاضر در مرحله Q/A قرار دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که Tencent به طور بالقوه برنامه‌های دیگری برای این عنوان دارد، مانند ساخت یک نسخه موبایل برای آن.

رویترز پس از صحبت با سه فرد ناشناس و آگاه در مورد این پروژه، همین موضوع را گزارش داد. پس از اینکه شرکت فناوری چینی تنسنت در سال 2022 مجوز این عنوان را دریافت کرد (و حتی سهامی از شرکت توسعه دهنده را به دست آورد)، چند ده نفر یک نمونه اولیه از نسخه موبایلی Elden Ring را توسعه دادند. هدف اولیه ساخت عنوانی مشابهGenshin Impact  بود، اما ظاهرا پیشرفت چندانی در آن حاصل نشده است.

بازی Elden Ring در فوریه 2022 برای پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی‌استیشن 4 و PC عرضه شد. این بازی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و تا می 2023 20.5 میلیون نسخه فروخت. نه Tencent و نه FromSoftware تایید نکرده‌اند که نسخه موبایلی در حال توسعه است، اما در این مدت منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید