اخبار بازی

به نظر می‌رسد نسخه PC بازی Skate منحصر به پلتفرم EA نخواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کمپانی EA اعلام کرد که فرنچایز Skate و بازی Skate 4، در کنار انتشار روی پلتفرم اختصاصی EA و کنسول‌ها، برای Steam نیز عرضه خواهد شد. این اعلامیه از طریق پستی در پلتفرم X (توئیتر سابق) با یک کلیپ کوتاه منتشر شد.

استودیویی که روی  Skateکار می‌کند، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی را از طریق پلی‌تست‌های مختلف که به صورت انحصاری برای اپلیکیشن EA در دسترس قرار می‌گیرد، امتحان کنند. نسخه آزمایشی این بازی در فهرست فروشگاه Steam قرار ندارد.

استودیو Full Circle به طور منظم طرفداران را در مورد توسعه بازی Skate مطلع می‌کند. در جولای 2023، استودیو قول داده بود که تست‌های بیش‌تری را برای نسخه‌های کنسولی بازی ارائه دهد. با توجه به اینکه بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، مشخص نیست که استودیو سازنده در چه زمانی نسخه بتا یا آلفا آن را منتشر خواهد کرد تا بازیکنان بیش‌تری این بازی را تست کنند.

با این حال، استودیو سازنده ویدیوهایی را منتشر کرده است که پیشرفت‌های توسعه بازی Skate را به نمایش می‌گذارد. یکی از این ویدیوها که در ژوئن 2023 منتشر شد، برخی از ویژگی‌های عجیب بازی را به نمایش گذاشت. بر اساس گزارش درآمد سه ماهه استودیو، نزدیک‌ترین تاریخی که برای معرفی رسمی اسکیت می‌توان در نظر داشت، مدتی پس از آوریل 2024 است.

دیدگاهتان را بنویسید