اخبار سینما

جک بلک به فیلم سینمایی «ماینکرافت» پیوست

جک بلک به فیلم سینمایی «ماینکرافت» پیوست
نویسنده : تحریریه۱۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جک بلک، بازیگر و کمدین آمریکایی، به جمع بازیگران فیلم سینمایی «ماینکرافت» پیوست. این فیلم اقتباسی از بازی ویدیویی محبوب «ماینکرافت» است که توسط شرکت مووی‌پاور (MoviePass) تولید می‌شود.

پیش از این، جیسون موموآ، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت»، به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم انتخاب شده بود. همچنین، اما مایرز، بازیگر سریال «چهارشنبه»، و دانیل بروکس، بازیگر فیلم «رنگ بنفش»، دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جزئیات بیشتری از نقش جک بلک در این فیلم هنوز منتشر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که او نقش شخصیتی کمدی را در این فیلم ایفا کند.

بازی «ماینکرافت» یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی جهان است که تاکنون بیش از ۲۳۸ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این بازی در یک دنیای سه‌بعدی بی‌پایان اتفاق می‌افتد و بازیکنان می‌توانند در آن به ساخت و ساز، ماجراجویی و مبارزه بپردازند.

فیلم سینمایی «ماینکرافت» اولین اقتباس سینمایی از این بازی ویدیویی نخواهد بود. پیش از این، یک فیلم کوتاه انیمیشنی از این بازی در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود. همچنین، یک سریال انیمیشنی از این بازی در حال تولید است که قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

فیلم سینمایی «ماینکرافت» قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید