اخبار سینما

فصل چهارم جک رایان (jack ryan) کی پخش میشود و چند قسمت است؟

فصل چهارم جک رایان کی پخش میشود؟
نویسنده : سارا محمدی۰۷ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فصل سوم جک رایان در آذر ماه 1401 به پایان رسید و در حالی که بیش از 6 ماه از پایان آن نگذشته است فصل چهارم جک رایان (jack ryan season 4) که فصل پایانی آن نیز می باشد قرار است در روزهای آینده اکران شود. در ادامه اطلاعاتی در مورد فصل 4 جک رایان آورده شده است مانند اسامی بازیگران، تعداد قسمت ها و زمان دقیق پخش فصل چهارم جک رایان، با مگ تک همراه باشید.

زمان انتشار فصل 4 جک رایان

جان کرازینسکی بازیگر جک رایان قبلا گفته بود که فیلمبرداری فصل های 3 و 4 به صورت پشت سر هم انجام شده و به همین دلیل تنها 6 ماه پس از گذشت فصل سوم، فصل چهارم منتشر میشود. 2 قسمت اول فصل 4 jack ryan قرار است روز پنجشنبه 29 ژوئن 2023 (9 تیر 1402) از آمازون منتشر شود. (قبلا این تاریخ 30 ژوئن اعلام شده بود). هر هفته 2 قسمت جدید از فصل 4 جک رایان منتشر می شود.

فصل چهارم «جک رایان» چند قسمت است؟

فصل آخر جک رایان تنها 6 قسمت دارد و تا پایان 14 (23 تیر 1402) جولای همه قسمت ها منتشر می شود. فصل 3 جک رایان 8 قسمت داشت و هر 8 قسمت به طور همزمان عرضه شد اما فصل 4 به صورت هفتگی (هر هفته 2 قسمت) منتشر می شود.

بازیگران فصل چهارم جک رایان

علاوه بر کرازینسکی در نقش جک رایان، بازیگرانی چون وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل و ابی کورنیش نیز در این سریال حضور دارند. مایکل پنیا و لوئیس اوزاوا بازیگران جدید فصل 4 جک رایان هستند که برای فصل آخر به بازیگران می‌پیوندند.

در فصل چهارم جک با “خطرناک ترین ماموریت خود” روبرو می شود.

جک رایان فصل 4 چند قسمت است؟

6 قسمت.

آیا فصل 5 جک رایان ساخته می شود؟

خیر، فصل چهارم “فصل پایانی” است.

دیدگاهتان را بنویسید