اخبار سینما

جکی چان و رالف ماکیو برای فیلم جدید Karate Kid بازمی‌گردند

جکی چان و رالف ماکیو برای فیلم جدید Karate Kid بازمی‌گردند
نویسنده : تحریریه۰۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش مگ تک به نقل از ورایتی، جکی چان و رالف ماکیو قرار است در فیلم جدید Karate Kid از Sony Pictures Entertainment بازی کنند.

Sony Pictures Entertainment ویدیوی جدیدی منتشر کرد که نشان می دهد ماکیو و چان قرار است در یک فیلم جدید Karate Kid با هم بازی کنند. علاوه بر این، در این ویدیو، ماکیو و چان اعلام می‌کنند که یک جستجوی جهانی برای یافتن یک بازیگر جوان برای بازی در نقش اصلی فیلم آینده در حال انجام است.

درباره داستان Karate Kid جدید چیز زیادی مشخص نیست؛ با این حال، گفته می‌شود که در سواحل شرقی آمریکا اتفاق می‌افتد و بر روی یک نوجوان چینی تمرکز می‌کند.

ماکیو در سال 1984 با بازی در نقش دنیل لاروسو در فیلم The Karate Kid ساخته رابرت مارک کامن و با بازی پت موریتا، ویلیام زابکا و الیزابت شو به شهرت رسید. او برای دو دنباله، The Karate Kid Part II در سال 1986 و The Karate Kid Part III در سال 1989، همراه با سریال تلویزیونی دنباله نتفلیکس، Cobra Kai بازگشت.

در همین حال، چان در نقش آقای هان در بازسازی فیلم The Karate Kid در سال 2010 به کارگردانی هارالد زوارت و با بازی جیدن اسمیت در نقش Dre Parker بازی کرد.

ویدیوی Sony Pictures Entertainment تایید می‌کند که ماکیو در نقش دنیل لاروسو و چان در نقش آقای هان در فیلم آینده بازی خواهند کرد. مشخص نیست که آیا فیلم جدید از وقایع Cobra Kai پیروی می‌کند یا اینکه آیا شخصیت‌های معرفی شده در سریال نتفلیکس را به نمایش می‌گذارد. با تمدید شدن برای آخرین فصل در ژانویه 2023، Cobra Kai Season 6 هنوز تاریخ انتشار ندارد زیرا تولید به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA به تعویق افتاد.

فیلم جدید Karate Kid در حال حاضر در تاریخ 13 دسامبر 2024 اکران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید