اخبار سینما

جیمز کامرون ایده‌هایی برای آواتار 6 و 7 دارد!

جیمز کامرون ایده‌هایی برای آواتار 6 و 7 دارد!
نویسنده : تحریریه۱۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جیمز کامرون در مصاحبه‌ای با مجله People تایید کرد که ایده‌هایی برای «آواتار 6» و «آواتار 7» دارد، اما احتمالا کارگردانی آن‌ها را به عهده نخواهد گرفت.

او در حال حاضر مشغول آماده‌سازی آواتار 3 و پیش‌تولید آواتار 4 است و در همین راستا دیزنی تاریخ اکران سه فیلم بعدی آواتار را در سال‌های 2026، 2028 و 2030 تعیین کرده است.

کامرون در این مصاحبه گفت: “ما تا فیلم پنجم کاملا نوشته‌ایم و من ایده‌هایی برای ششم و هفتم دارم، اگرچه احتمالا در آن زمان کارگردانی را به شخص دیگری واگذار خواهم کرد. منظورم این است که مرگ به سراغ همه می‌آید. اما ما از کاری که انجام می‌دهیم لذت می‌بریم. عاشقش هستیم. با آدم‌های فوق‌العاده‌ای کار می‌کنیم.”

زوئی سالدانیا، بازیگر نقش نیتری، در مصاحبه‌ای جداگانه با Entertainment Weekly، آواتار 4 و دنباله‌های آن را «دیوانه‌وار» توصیف کرد. او گفت که “کامرون چیزهای دیوانه‌واری در چنته دارد” و “مخاطبان شگفت‌زده خواهند شد”.

سالدانیا گفت: “چیزهای دیوانه‌واری در راه است. جیمز کامرون همیشه فراتر از انتظارات عمل می‌کند و من فکر می‌کنم مخاطبان واقعا شگفت‌زده خواهند شد. من نمی‌توانم صبر کنم تا مردم آن را ببینند.”

دیدگاهتان را بنویسید