اخبار سینما

واکین فینیکس بعد از گلادیاتور این بار در نقش ناپلئون

واکین فینیکس بعد از گلادیاتور این بار در نقش ناپلئون
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۰ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«ریدلی اسکات» به تازگی فیلمی درباره ناپلئون ساخته است. این فیلم توسط دو کمپانی اپل و سونی پیکچرز ساخته شده است و «واکین فینیکس» در آن ایفای نقش کرده است.

اولین تریلر این فیلم به تازگی منتشر شده است و در آن شاهد صعود ناپلئون بناپارت و رسیدن او به قدرت هستیم؛ از جمله حمله به مصر و سیاستهای جنگ‌طلبانه او برای گسترش فرانسه. هدف فیلم نشان دادن مسیر صعود ناپلئون و سقوط او است.

«واکین فینیکس» در نقش ناپلئون بناپارت، «ونسا کربی» در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم، بن مایلز، لودیوین سنیه، متیو نیدهم، یوسف کرکور، فیل کورنول، ایان مک‌نیس، پال ریس، جان هالینگورث، ادوارد فیلیپونات و گوین اسپوکس از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«ریدلی اسکات» بعد از دریافت چهار جایزه اسکار همچنان امیدوار است با کارگردانی فیلم «ناپلئون» به پنجمین جایزه اسکار خود برسد. «دیوید اسکارپا» فیلمنامه این فیلم را نوشته است و این دو پس از فیلم «ناپلئون» قرار است در ساخت فیلم «Gladiator2» نیز همکاری مشترک داشته باشند.

فیلم «ناپلئون» قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شود. این فیلم قرار است در کنار فیلم «Killers of the Flower Moon» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی از جمله فیلم‌های مهم اپل برای فصل جوایز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید