اخبار سینما

جان تراولتا تجربه نزدیک به مرگ را به فیلم جدیدش تبدیل کرد

جان تراولتا تجربه نزدیک به مرگ را به فیلم جدیدش تبدیل کرد
نویسنده : تحریریه۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جان تراولتا، بازیگر مشهور هالیوودی، در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که تجربه نزدیک به مرگ او را به ساخت فیلم جدیدش به نام «The Shepherd» الهام بخشیده است.

تراولتا در این برنامه گفت که او چند سال پیش در حالی که با یک جت خصوصی در حال پرواز بر فراز واشنگتن دی سی بود، دچار نقص فنی کامل در سیستم‌های الکتریکی هواپیما شده است. او گفت که در آن لحظات فکر می‌کرد که قرار است بمیرد، زیرا هیچ ابزار ناوبری یا برق در اختیار نداشت. با این حال، به طرز معجزه آسایی، توانست هواپیما را به فرودگاه ملی واشنگتن هدایت کند و خود و خانواده اش را نجات دهد.

تراولتا گفت که تجربه نزدیک به مرگ او باعث شد که او با شخصیت اصلی فیلم «The Shepherd»، یک خلبان جوان که در آسمان با مشکلات متعددی روبرو می شود، ارتباط برقرار کند. او همچنین گفت که اولین بار سی سال پیش ایده ساخت این فیلم به ذهنش خطور کرده بود، اما آن زمان خود را برای بازی در نقش خلبان جوان جوان می دانست. تراولتا گفت که نهایتا مجبور شد سی سال صبر کند تا نقش «مراقب» را بازی کند.

فیلم «The Shepherd» بر اساس یک رمان کوتاه نوشته فردریک فورسایت ساخته شده است. این فیلم در مورد یک خلبان جوان است که در حین پرواز با یک هواپیمای مسافربری دچار نقص فنی می‌شود. خلبان جوان باید با مشکلات متعددی در آسمان دست و پنجه نرم کند تا هواپیما را به سلامت به زمین برساند.

فیلم «The Shepherd» در حال حاضر در مرحله پس از تولید قرار دارد و قرار است در سال 2024 اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید