اخبار سینما

تاریخ انتشار جوکر 2؛ اسامی بازیگران و هرآنچه تاکنون می دانیم

تاریخ انتشار جوکر 2
نویسنده : سارا محمدی۱۰ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در این مقاله هر آنچه که تاکنون در مورد تولید و زمان اکران فیلم جوکر 2 با نام جوکر جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) ارائه شده است را جمع آوری کرده ایم. عنوان قسمت دوم فیلم به بیماری روانی مشترک بین دو نفر اشاره دارد (folie به معنی جنون و deux به معنی دو در زبان فرانسوی است). این می تواند به معرفی شخصیت های دیگری مانند هارلین کوئینزل (یا همان هارلی کوئین) اشاره داشته باشد، اما می تواند اشاره ای به ذهنیت مشترک جوکر و حامیانش نیز باشد. همچنین می تواند بازی با کلمات باشد تا صدایی شبیه به adieu تولید شود، که به معنی خداحافظ در فرانسوی است. این خود یادآوری از آهنگ قو آرتور است (خداحافظ جنون یا جوک).

تاریخ اکران فیلم جوکر 2

در حال حاضر، Joker: Folie à Deux قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) در سینماها اکران شود، اگرچه تعدادی از عوامل وجود دارند که می توانند این تاریخ را تغییر دهند. فیلمبرداری اولیه جوکر 2 در آوریل 2023 به پایان رسیده اما اعتصابات نویسندگان هالیوود می تواند برادران وارنر را مجبور کند تا تاریخ انتشار جوکر 2 را به تعویق بیاندازد.

بازیگران جوکر 2

تنها سه ستاره از فیلم اول برای Joker 2 بازگشته اند، واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین و زازی بیتز. واکین فینیکس پس از دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم اصلی، برای بازی در نقش آرتور فلک (معروف به جوکر) دیوانه‌ تر از همیشه بازخواهد گشت. همچنین لیدی گاگا، برنده جایزه گرمی و نامزد اسکار نقش مهمی در جوکر 2 دارد.

از دیگر بازیگران فیلم Joker 2 می توان برندان گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لوفلند و هری لاوتی را نام برد.

رتبه بندی سنی فیلم جوکر 2

گواهی رتبه بندی سنی جوکر 2 توسط هیئت رده بندی سنی فیلم های بریتانیا (BBFC) تا زمانی که به زمان اکران نزدیک نشویم، اعلام نخواهد شد. همانطور گفته شد، از فیلم اول اطلاعات زیادی می توانیم بدست آوریم. فیلم جوکر در آمریکای شمالی و انگلستان گواهی رتبه سنی 15 را دریافت کرد.

منطقی است که همین رتبه بندی سنی برای فیلم دوم نیز در نظر گرفته شود، همین امر موجب افزایش شانس برای فروش بالا در باکس آفیس برای جوکر 2 می شود. اگر تاد فیلیپس قصد داشته باشد بخش های تاریک تر داستان را به نمایش بگذارد، ممکن است رده سنی به بالای 18 سال تغییر کند. با این وجود، رتبه بندی سنی 15 بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز در دست داریم بیشتر محتمل به نظر می آید.

این به معنای خشونت خونین بار و دیالوگ های کلامی و نیز المان های منزجرکننده و آزاردهنده تر از سوی شخصیت اصلی داستان است. فیلم جوکر که در سال 2019 منتشر شد، دارای لحن بصری بسیار اصیلی است و احتمالا در فیلم دوم هم تکرار خواهد شد. همین امر خشونت به کار گرفته شده در فیلم از یک اقتباس معمولی دی سی کمیک تاثیرگذارتر خواهد بود.

مدت زمان پخش فیلم جوکر 2

در نهایت، مانند رتبه بندی سنی با نزدیک شدن به تاریخ اکران اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد فیلم جوکر 2: جنون مشترک در اختیار خواهیم داشت. فیلم اول دو ساعت و دو دقیقه بود، که مدت زمان منطقی برای فیلم دوم به نظر می رسد.

داستان فیلم جوکر 2

در جوکر دیدیم که آرتور فلک به آسایشگاه آرکام معروف ترین آسایشگاه روانی دی سی کامیکس منتقل شد، انتظار داریم بخش زیادی از جوکر 2 در این مکان اتفاق بیفتد. هارلی کویین با بازی لیدی گاگا نیز بیماری در این آسایشگاه است و مانند داستان های دی سی کامیکس دکتری نیست که به کمک جوکر می آید.

همچنین بخوانید: فیلم هایی که در سال 2024 اکران میشوند 

دیدگاهتان را بنویسید