اخبار بازی

تریلر جدید بازی Judas منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در جريان رويداد PlayStation State of Play كه امشب برگزار شد، تریلر جدیدی از بازی اکشن علمی تخیلی آینده «جوداس» ساخته استودیو گوست استوری گیمز به نمایش درآمد.

اگر نمی‌دانید، استودیو گوست استوری گیمز همان استودیو بازی‌سازی «Irrational Games» است که در سال ۲۰۱۷ تغییر نام داد. این استودیو توسط ۱۲ نفر از کارکنان سابق Irrational Games به همراه کن لوین، خالق بایوشاک، که رئیس و مدیر خلاقیت این استودیو است، تأسیس شد. گوست استوری گیمز همچنین از افرادی تشکیل شده است که برای استودیوهای Respawn Entertainment ، Zenimax Online ، Crytek ، Rockstar ، CD Projekt Red و غیره کار کرده‌اند.

بنابراین، اگر تا به حال طرفدار سری بایوشاک و سبک خاص روایت داستانی و گیم‌پلی آن بوده‌اید، شاید بخواهید استودیو گوست استوری گیمز و بازی جوداس را زیر نظر داشته باشید.

در این بازی، شما در نقش جوداس، شخصیتی مرموز و آشفته، بازی می‌کنید که تنها امید او برای زنده ماندن، ایجاد یا شکستن اتحاد با بدترین دشمنانش است. در شهر فضایی در حال فروپاشی به نام «Mayflower»، شهروندانی زندگی می‌کنند که برای جاسوسی از یکدیگر و نابود کردن یکدیگر به خاطر کوچکترین جرمی آموزش دیده‌اند. حتی بدتر از آن، ماشین‌ها تمام جنبه‌های تجارت، هنر و دولت را کنترل می‌کنند.

شما در نقش جوداس، دور از یک شهروند نمونه، انقلابی را برانگیخته‌اید که به دنبال نابودی همه چیز است.

تریلر به نمایش درآمده در مراسم State of Play را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

این بازی که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، مفهوم آن از سال ۲۰۱۴ آغاز شده و در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد. این بازی برای رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه‌های Epic Games Store و Steam در دسترس خواهد بود و برای PS5 و Xbox Series X/S نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید