اخبار سینما

ورود میلیونر زاغه نشین به دنیای ژوراسیک

ورود میلیونر زاغه نشین به دنیای ژوراسیک
نویسنده : تحریریه۲۷ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

در حالی که فیلم اول «مرد میمون» به کارگردانی Dev Patel با نظرات ضد و نقیضی به ویژه در زمینه تدوین، ریتم و کارگردانی مواجه شده، به نظر می‌رسد این بازیگر ممکن است به زودی بزرگترین نقش دوران حرفه‌ای خود را بدست آورد.

طبق گفته‌های Daniel Richtman، پاتل در حال مذاکره برای بازی در فیلم بعدی «دنیای ژوراسیک» در کنار اسکارلت جوهانسون است.

با وجود اینکه فیلم قبلی Dev Patel چندان مورد استقبال قرار نگرفت، اما حضور گرت ادواردز به عنوان کارگردان این انگیزه را برای علاقه‌مندان به سینما ایجاد می‌کند تا منتظر اکران فیلم «دنیای ژوراسیک» بعدی باشند. هنوز مشخص نیست که آیا فیلمبردار فیلم‌های «خالق» و «Rogue One» یعنی Greig Fraser قرار است فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته باشد، اما حضور او می‌توانست امتیاز بزرگی برای این پروژه باشد.

همانطور که قابل حدس است، یونیورسال در تلاش است تا تمامی مراحل ساخت را با سرعت پیش ببرد تا بتواند تاریخ اکران تابستان ۲۰۲۵ را برای این فیلم جدید از مجموعه «دنیای ژوراسیک» به دست آور

فیلمبرداری قرار است از ۳۱ تیرماه آغاز شود، دیوید کوپ، فیلمنامه‌نویس بااستعداد، نگارش فیلمنامه را تقریبا به پایان رسانده و حالا به نظر می‌رسد که بازیگران اصلی برای این ریبوت جدید «دنیای ژوراسیک» در حال انتخاب شدن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید