اخبار

گوشی کیتی پری چیست / به همراه عکس

گوشی کیتی پری
نویسنده : ساناز محمدی۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

احتمالا برای شما جالب باشد بدانید سلبریتی و افراد مشهور دنیا از چه گوشی هایی استفاده می کنند. قطعا آنها می توانند جدیدترین و گرانترین گوشی دنیا را استفاده کنند اما ممکن است انتخاب متفاوتی داشته باشند. یکی از این سلبریتی های محبوب و مشهور کیتی پری است که به دلیل تاثیری که بر موسیقی پاپ داشته به او لقب ملک کمپ را داده اند. برای اینکه بدانید گوشی کیتی پری چیست، با مگ تک همراه شوید.

گوشی کیتی پری چیه

کیتی پری katy Perry با نام کامل کاترین الیزابت هادسون، آهنگساز، خواننده و داور مسابقات American Idol است که با انرژی خاص خودش شناخته می شود.

در ویدئویی که اخیرا کیتی پری در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته گوشی آیفون در دست اوست و آنچه که بنظر می رسد آیفون 15 پرومکس با رنگ تیتانیوم طبیعی باشد.

گوشی کیتی پری

کیتی پری از جمله مهمانان حاضر در جشن تاجگذاری شاه چارلز سوم بود که چندی پیش برگزار شد و با استایلی که داشت توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. گوشی که کیتی پری در این مراسم در دست داشت، آیفون پرومکس مشکی رنگ بود.

گوشی کیتی پری چیست؟

در موزیک ویدئو روار کیتی پری که سال 2013 پخش شد، او آیفون 5 سفید در دست دارد.

مارک گوشی کیتی پری

بنظر می رسد کیتی پری از طرفداران گوشی آیفون است اما برخی منابع نیز حاکی از آن است که سال ها پیش مارک گوشی کیتی پری بلک بری بوده است.

کیتی پری یک دختر 3 ساله دارد که به تازگی برای اولین بار با او در حضور عموم ظاهر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید