اخبار سینما

کیانو ریوز به دنیای سونیک می‌پیوندد!

کیانو ریوز به دنیای سونیک می‌پیوندد!
نویسنده : تحریریه۲۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ستاره هالیوود، کیانو ریوز، در نقشی جدید به دنیای پرهیجان سونیک قدم می‌گذارد. او در فیلم لایو اکشن «سونیک 3» صداپیشگی شخصیت محبوب «شدو» را بر عهده خواهد داشت.

شدو که ظاهری شبیه به سونیک دارد، رقیب سرسخت او محسوب می‌شود و اولین بار در سال 2001 در بازی Sonic Adventure 2 به دنیای بازی‌های ویدیویی معرفی شد. این شخصیت در سال 2005 نیز بازی مستقل خود را با نام Shadow the Hedgehog تجربه کرد.

ریوز که سابقه درخشانی در فیلم‌های اکشن مانند ماتریکس و جان ویک دارد، به تازگی در فیلم‌های John Wick: Chapter 4 و The Matrix: Resurrections به ترتیب نقش‌های جان ویک و نئو را بازی کرده است. او در حال حاضر در فیلم Good Fortune به کارگردانی عزیز انصاری و همچنین در فیلم John Wick Presents: Ballerina به ایفای نقش می‌پردازد.

علاوه بر ریوز، بازیگران نامدار دیگری همچون جیمز مارسدن، بن شوارتز (صداپیشه سونیک)، جیم کری، کالین اوشاگنسی (صداپیشه تیلز)، ادریس البا (صداپیشه ناکلز)، تیکا سومپتر، کریستن ریتر، جیمز ووک، سوفیا پرناس، کریستو فرناندس، جورما تاکونی و آلایلا براون نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

انتظار می‌رود فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) راهی پرده سینماها شود. طرفداران این شخصیت محبوب می‌توانند تا آن زمان، در تاریخ 26 آوریل (7 اردیبهشت) شاهد سریال Knuckles در شبکه Paramount+ باشند.

جف فاولر که پیش از این کارگردانی دو قسمت اول فیلم سونیک را نیز بر عهده داشته، در این قسمت نیز سکان هدایت فیلم را در دست خواهد داشت. فیلمنامه Sonic 3 توسط پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون به رشته تحریر درآمده است.

دیدگاهتان را بنویسید