اخبار بازی

بازی Kena: Bridge of Spirits تنها برای ایکس‌باکس عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Kena: Bridge of Spirits، عنوان اکشن ماجراجویی استودیو Ember Lab، توسط ESRB برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس رتبه‌بندی شده است.

بازی Kena: Bridge of Spirits که در سال 2021 برای پلی‌استیشن و ویندوز منتشر شد، یکی از برترین‌های آن سال بود، اما با گذشت نزدیک به سه سال از انتشار آن، بازی تحسین‌ شده و اکشن ماجراجویی Ember Lab، هنوز راه خود را به پلتفرم‌های دیگر مانند ایکس‌باکس باز نکرده است. با این حال، اگر به درجه‌بندی سنی اخیر ESRB استناد کنیم، این روند ممکن است به زودی تغییر کند.

سازمان ESRB بازی Kena: Bridge of Spirits – Deluxe Edition را برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس رتبه‌بندی کرده است و کمپانی Maximum Entertainment، به‌ عنوان ناشر آن فهرست شده است. هنوز هیچ خبری رسمی در مورد عرضه بازی برای کنسول‌های ایکس‌باکس منتشر نشده است، اما درجه‌بندی سنی ESRB به ما نشان می‌دهد که احتمالا به‌زودی شاهد یک نمایش و اعلامیه جدید از سوی سازندگان خواهیم بود.

اندکی قبل از اینکه Kena: Bridge of Spirits عرضه شود، Ember Lab اعلام کرد که پس از انتشار بازی و استراحت، به بررسی پلتفرم‌های دیگر می‌پردازد، اگرچه دیگر هیچ خبری در پی این موضوع به گوش نرسید. سال گذشته، این استودیو تایید کرد که روی پروژه بعدی خود کار می کند و آن را “کمی جاه‌طلبانه‌تر” از Kena توصیف کرد.

بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و PC در دسترس است. بازی امتیازات خوبی از سوی منتقدین دریافت کرد. آن‌ها Kena را یک تجربه عالی توصیف کردند که به طور مداوم بازیکنان را با گیم‌پلی درگیر می‌کند و می‌تواند ساعت‌ها سرگرمی را بازیکنان ارائه دهد، حتی بدون انجام کار جدید یا نوآورانه‌ای.

دیدگاهتان را بنویسید