اخبار بازی

بازی Killer Instinct رایگان می‌شود/ نسخه Anniversary به زودی!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه رایگان بازی Killer Instinct حالت‌های تک نفره، Local و Ranked را به طرفداران ارائه می‌دهد و نسخه Anniversary هم تمام محتوای بازی را با قیمت 29.99 دلار در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

در جریان استریم دهمین سالگرد بازی Killer Instinct، استودیو Iron Galaxy اعلام کرد که نسخه پایه این بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس ‌باکس وان و PC رایگان خواهد بود. نسخه رایگان حالت‌های تک‌نفره، Local و Ranked را به همراه یک مبارز رایگان که به صورت هفتگی در حال تغییر است، ارائه می‌کند.

بازی Killer Instinct Anniversary Edition برای کسانی است که تمام محتوای باقی‌مانده را نیز می‌خواهند. این نسخه از بازی با قیمت 29.99 دلار به فروش می‌رسد و شامل تمام مبارزان، محتوای ویژه، VIP Double XP، لوازم جانبی با موضوع تعطیلات و موارد دیگر خواهد شد. تمام نسخه‌های فعلی به صورت رایگان به نسخه Anniversary ارتقا داده می‌شوند و نسخه Definitive دیگر وجود نخواهد داشت.

بازیکنان ایکس‌باکس و ویندوز نمی‌توانند با داشتن نسخه Definitive، به کانسپت آرت‌ها و مصاحبه‌ها در نسخه Anniversary دسترسی داشته باشند. با این حال، این‌ها را می‌توان به طور جداگانه خریداری و دانلود کرد. در همین حال، بازیکنان Steam برای اولین بار با خرید نسخه Anniversary، به بخش‌های Golden God و Argent Shroud Gargos دسترسی خواهند داشت.

تمامی محتوای خریداری ‌شده قبلی، در لیست محتوای بازی باقی می‌مانند، اما مبارزان جدید برای خرید به صورت جداگانه در دسترس نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید