اخبار سینما

آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی در کن 2023 حضور دارد

مارتین اسکورسیزی حضورش در جشنواره فیلم مراکش را لغو کرد
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۴ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آخرین فیلم ساخته شده توسط مارتین اسکورسیزی، Killers of the Flower Moon قرار است در جشنواره فیلم کن 2023 حضور داشته باشد.

این فیلم که توسط اریک راث بر اساس کتابی به همین نام نوشته‌ی دیوید گرن، نگارش شده است، درباره قتل‌های اکلاهما در دهه 1920 است. لئوناردو دیکاپریو بازیگر و تهیه کننده Killers of the Flower Moon است و در کنار او رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در حالی که فیلم Killers of the Flower Moon برای اولین‌بار در جشنواره کن به نمایش گذاشته می‌شود، صحبتی از حضور یا عدم حضور آن در بخش رقابت‌های این جشنواره نشده است.

مارتین اسکورسیزی قرار است برای اولین‌بار بعد از فیلم After Hours در جشنواره فیلم کن حضور داشته باشد که برای او جایزه بهترین کارگردانی را به همراه داشت. او همچنین برای فیلم راننده تاکسی، جایزه نخل طلا کن را از آن خود کرده بود.

گفته شده زمان فیلم Killers of the Flower Moon حدود 4 ساعت است که با این اوصاف یکی از بلند ترین فیلم‌های مارتین اسکورسیزی به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید