اخبار بازی

بازی Kingdom Come: Deliverance 2 در روزهای آینده معرفی می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Warhorse تایید کرد که بازی بعدی خود را به‌زودی معرفی خواهد کرد. گزارشات ادعا می‌کنند که این بازی، Kingdom Come: Deliverance 2 است.

با توجه به اینکه اکنون بیش از 6 سال از عرضه بازی Kingdom Come: Deliverance می‌گذرد، جای تعجب نیست که طرفداران بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی استودیو Warhorse و نسخه جدید Kingdom Come باشند. با استناد به شایعات نسبتا معتبری که اخیرا منتشر شد، این بازی قرار است طی چند روز آینده معرفی شود. استودیو Warhorse در توییتر تایید کرد که بازی بعدی خود را یک هفته دیگر، در تاریخ 30 فروردین (18 آوریل) معرفی خواهد کرد.

جالب اینجاست، از زمانی که استودیو این خبر را اعلام کرد، چندین افشاکننده نسبتا معتبر ادعا کردند که این استودیو قرار است از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی کند. افشاگران برجسته‌ای چون Tom Henderson و billbil-kun هر دو همین را در توییتر بیان کردند، در حالی که Gematsu این ادعاها را رد کرده است. طبق گزارشات Gematsu، استودیو مذکور قصد دارد یک ویدیوی تبلیغاتی برای بازی Kutna Hora پخش کند و این ویدیو چند هفته قبل در جمهوری چک فیلمبرداری شد.

البته ما تا یک هفته دیگر جزئیات دقیق‌تری را دریافت خواهیم کرد، بنابراین برای اطلاع از اخبار جدید، حتما ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید