اخبار بازی

بازی Kingdom Hearts 4 در رویداد D23 نمایش داده می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی اکشن-نقش‌آفرینی Kingdom Hearts 4 به طور رسمی در سال 2022 معرفی شد و طبق اطلاعات فاش شده، پنجره انتشار 2025 را مورد هدف قرار داده است.

بیش از دو سال از معرفی رسمی بازی Kingdom Hearts 4 توسط اسکوئر انیکس می‌گذرد و با توجه به اینکه این شرکت از آن زمان، هیچ به‌روز‌رسانی بیشتری در مورد بازی به اشتراک نذاشته است، جای تعجب نیست که جامعه طرفداران بازی نسبت به این سکوت خبریعصبانی باشند. در حالی که اخیرا تایید شده است که این بازی RPG و مورد انتظار، در رویداد Summer Game Fest که اواخر این هفته پخش می‌شود، حضور ندارد، به نظر می‌رسد که انتظار برای نمایش بعدی آن بدون توجه به این موضوع، چندان طولانی نخواهد بود.

فیلیپه لیما، سردبیر نشریه برزیلی Universo Nintendo، اخیرا در توییتر ادعا کرده است که اطلاعات جدید بازی Kingdom Hearts 4 در نمایشگاه سالانه D23 دیزنی که اواخر امسال برگزار می‌شود، به اشتراک گذاشته خواهد شد. میدوری، افشاکننده برجسته، این گزارش را محتمل خواند، اما تاکنون نتوانسته است این اطلاعات را به طور دقیق تایید کند.

D23 قرار است بین 19 تا 21 مرداد (9 تا 11 آگوست) برگزار شود، بنابراین اگر این اطلاعات واقعا دقیق باشند، تنها چند ماه دیگر باقی مانده است تا اسکوئر انیکس و دیزنی، در نهایت جزئیات جدیدی از بازی Kingdom Hearts 4 به اشتراک بگذارند. در اوایل سال جاری، یک افشاگر دیگر ادعا کرد که این بازی قرار است در سال 2025 عرضه شود، بنابراین شاید بتوانیم در آینده نزدیک، جزئیات بیشتری از آن به دست بیاوریم.

سری Kingdom Hearts سال‌هاست که تجربیات دلنشینی را به گیمرها هدیه داده است. این سری بازیکنان را در تمامی جهان‌های دیزنی قرار می‌دهد و خاطرات کودکی شما از انیمیشن‌های زیبای دیزنی را زنده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید