اخبار سینما

Kung Fu Panda 4 به دنبال موفقیت بزرگ در گیشه

Kung Fu Panda 4 به دنبال موفقیت بزرگ در گیشه
نویسنده : تحریریه۰۵ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم انیمیشن «Kung Fu Panda 4» که قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود، انتظار می‌رود یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال باشد. مجموع فروش سه فیلم قبلی این مجموعه در گیشه جهانی بیش از ۱.۸ میلیارد دلار بوده است.

با وجود هیجان و انتظار زیاد برای «Kung Fu Panda 4»، بعید به نظر می‌رسد که بتواند از رکورد فروش ۱.۳ میلیارد دلاری فیلم «.The Super Mario Bros»، پیشی بگیرد.

با این حال، «Kung Fu Panda 4» نیازی به رسیدن به فروش ۱.۳ میلیارد دلار برای موفقیت ندارد. اگر بتواند حدود ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته باشد، برای کمپانی DreamWorks سودآور خواهد بود.

جک بلک که صداپیشگی بووزر در «.The Super Mario Bros» را بر عهده داشت، این شانس را دارد که با Kung Fu» Panda 4» پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن سال ۲۰۲۴ را نیز داشته باشد.

جزئیات فیلم

Kung Fu Panda 4 داستان پو را دنبال می‌کند که اکنون استاد بزرگ اژدها است. او باید با تهدیدی جدید روبرو شود که به معنای نابودی اتحاد اژدها است.

این فیلم توسط جیم هنسون کارگردانی می‌شود و جک بلک، آنجلینا جولی، سث روگن، جاش کلی، جیم وارنی، کوری بورتون، و دالیپ سینگ صدای شخصیت‌های اصلی را بر عهده دارند.

انتظارات از فیلم

Kung Fu Panda 4 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ است. این فیلم پتانسیل بالایی برای موفقیت در گیشه را دارد و می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمیشن سال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید