اخبار تکنولوژی

وزیر گردشگری: تا جا افتادن پیام‌رسان‌های داخلی، باید اینترنت بدون فیلتر در اختیار گردشگران قرار گیرد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری تاکید دارد که حداقل امکانات باید برای گردشگران فراهم شود و سیم‌کارت بدون فیلتر یکی از همین امکانات است.

ارائه‌ی سیم‌کارت بدون فیلتر یکی از نشانه‌های پدیده‌ی اینترنت طبقاتی در ایران است که از سوی دولت سیزدهم و وزیر میراث فرهنگی پیگیری می‌شود. عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری در گفت‌وگو با برنامه رویداد رادیو گفت‌وگو به آخرین وضعیت اینترنت بدون فیلتر برای گردشگرها اشاره کرد و گفت:

«در این مورد ما استدلال داریم و معتقدیم که باید حداقل خدمات گردشگری به گردشگران داده شود و فقط هم بحث سیم‌کارت بدون فیلتر نیست. به نظر بنده، این موضوع جاافتاده است و افرادی هم که نظرات کارشناسی دارند، این را پذیرفته‌اند. همچنین کمیسیون‌هایی مسئول رسیدگی به این موضوعات هستند که ما در این کمیسیون‌ها شرکت کردیم و توضیح دادیم.»

ضرغامی معتقد است، تا زمان عمومیت یافتن پیام‌‌رسان‌های داخلی، اینترنت بدون فیلتر باید به در اختیار گردشگران قرار گیرد؛ چرا که گردشگری ما نباید دچار مخاطره شود!

ضرغامی در آخر اعلام کرد که درحال پیگیری است تا این کار انجام شود. او ابراز امیدواری کرد که به‌زودی ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران محقق شود.

نظر شما در مورد ارائه اینترنت بدون فیلتر به گردشگران خارجی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید