اخبار بازی

اخراج ۹۷ نفر از کارکنان استودیو Eidos Montreal، سازنده بازی Deus Ex

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گفته شرکت Eidos Montreal، تغییرات اقتصاد جهانی، چالش‌های صنعت بازی و سیاست‌های جدید Embracer، در نهایت بر استودیوی آن‌ها تاثیر گذاشته است.

پس از گزارش بلومبرگ مبنی بر لغو بازی جدید Deus Ex توسط کمپانی Embracer، استودیو Eidos Montreal اخراج برخی از کارکنان خود را تایید کرد. 97 کارمند از تیم‌های توسعه، خدمات پشتیبانی و مدیریت شغل‌های خود را از دست خواهند داد. این شرکت گفت:

«تغییرات اقتصاد جهانی، چالش‌های صنعت بازی و سیاست‌های جدید Embracer، در نهایت بر استودیوی ما تاثیر گذاشته است. تصمیم دشواری برای اخراج 97 نفر از اعضای تیم‌های توسعه، مدیریت و خدمات پشتیبانی گرفته شده است».

این شرکت در بیانیه رسمی خود ادامه داد:

«شرکت در تلاش است تا از همه پرسنل تحت تاثیر این انتقال، حمایت کند. این افراد بسیار با استعداد و با تجربه، و در حال ورود به بازار کار هستند. ما از آن‎‌ها می‌خواهیم پروژه‌های بعدی خود را پیدا کنند و در این مسیر به آن‌ها کمک می‌کنیم؛ البته که رفاه تیم خود را در اولویت قرار خواهیم داد. ما همچنین متعهد به ساخت بازی‌هایی هستیم که بازیکنان بتوانند در آینده از آن‌ها لذت ببرد».

در ادامه این بیانیه آمده است:

«نه فقط بازی‌ها، بلکه سازندگان آن‎ها هستند که همواره مورد تحسین و تمجید قرار می‌گیرند. تعهد ما همیشه این است که بهترین بازی‌ها را برای طرفداران شگفت‌انگیزمان بسازیم و حتی با این تغییر، به مبارزه ادامه می‌دهیم تا آن تجربیات عالی را به اشتراک بگذاریم. از حمایت مداوم شما سپاسگزاریم».

دیدگاهتان را بنویسید