اخبار تکنولوژی

ویژگی‌های Galaxy AI را بیشتر بشناسید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ در رویداد معرفی سری جدید کهکشانی‌های خود، از گلکسی اس24، اس24 پلاس و اس24 اولترا رونمایی کرد. این محصولات تمرکز ویژه‌ای بر قابلیت‌های هوش مصنوعی دارند که درون فریم ورک OneUI 6.1 پیاده‌سازی شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های جذاب معرفی شده با نام سرچ حلقه‌ای است که با نگه‌داشتن دکمه Home فعال می‌شود و اجازه می‌دهد محتوایی را دور بگیرید یا هایلایت کنید و نتایج جستجوی مربوط به آن را مشاهده کنید. این قابلیت از هوش مصنوعی سری اس24 یعنی Galaxy AI بهره می‌گیرد.

دو ویژگی جدید به نام‌های Note Assist و Transcript Assist توسط شرکت سامسونگ معرفی شده‌اند که از فناوری هوش مصنوعی برای ارائه خدمات مفید به کاربران استفاده می‌کنند. Note Assist امکان خلاصه‌سازی متون طولانی را در اپ سامسونگ Notes فراهم می‌کند. همچنین ابزار مشابهی برای سایت سامسونگ اینترنت نیز ساخته شده تا خلاصه مقالات اینترنتی را نمایش دهد.

از سوی دیگر ، Transcript Assist با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری تبدیل گفتار به متن، قادر به تولید رونوشت، خلاصه‌سازی و حتی ترجمه فایل‌های صوتی در اپلیکیشن‌هایی مانند Voice Recorder می‌باشد.

شرکت سامسونگ ویژگی جدیدی را نیز به نام Instant Slow-Mo را در گلکسی AI معرفی کرده است. براساس اعلام غول دنیای تکنولوژی، این ویژگی امکان دیدن ویدیوها را در حالت اسلوموشن یا Motion Controlled به کاربر می‌دهد.

بدین‌صورت که هنگام پخش ویدئو در اپ گالری، کافیست کاربر انگشت خود را روی صفحه نگه دارد تا ویدیو به صورت آهسته و با نرخ فریم بالاتر پخش شود. این ویژگی بدون نیاز به ویرایش واقعی ویدیو و تنها با استفاده از قابلیت‌های اتوماتیک هوش مصنوعی انجام می‌شود تا کاربر بتواند بخش‌های مورد نظر را در حالت اسلوموشن مشاهده کند.

دیدگاهتان را بنویسید