اخبار سینما

پس از موفقیت انیمیشن سوپر ماریو، حالا نوبت اقتباس سینمایی بازی زلدا رسیده است

پس از موفقیت انیمیشن سوپر ماریو، حالا نوبت اقتباس سینمایی بازی زلدا رسیده است
نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا نینتندو در حال بررسی احتمال ساخت انیمیشن سینمایی از بازی فوق‌العاده محبوب افسانه زلدا است و این تصمیم پس از موفقیت میلیاردی انیمیشن برادران سوپر ماریو، به واقعیت نزدیک شده است.

به تازکی جف اشنایدر، یکی از منتقدان مطرح دنیای سینما و تلویزیون در جریان پادکست The Hot Mic ادعا کرد که او خبردار شده که کمپانی یونیورسال و استودیو ایلومینیشن که انیمیشن سوپر ماریو را تولید کرده، در حال عقد قراردادی با کمپانی نینتندو بر سر ساخت اقتباس سینمایی انیمیشن از بازی افسانه زلدا هستند.

نکته‌ای که در مورد این انیمیشن وجود دارد، این است که ظاهرا بودجه ساخت اقتباس سینمایی از افسانه زلدا کمی بیشتر از فیلم انیمیشنی برادران ماریو خواهد بود و این قضیه یکی از مهم‌ترین چالش‌های یونیورسال برای ساخت اقتباس سینمایی افسانه زلدا است، با این حال موفقیت میلیاردی فیلم سینمایی برادران ماریو باعث شده تا یونیورسال هر لحظه به ساخت انیمیشن سینمایی زلدا و توافق با نینتندو نزدیک‌تر شود.

انیمیشن سینمایی زلدا

چندی پیش نینتندو در نهایت بازی بزرگ Tears of the Kingdom را که ادامه‌ای بر داستان Breath of the Wild بود برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرد که با استقبال فوق‌العاده عالی منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شد و احتمالا باید آن را یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده تاریخ بدانیم. موفقیت این بازی هم می‌تواند در سرعت تصمیم‌گیری نینتندو و یونیورسال نقش مثبتی ایفا کند و ما هر لحظه به ساخت انیمیشن سینمایی زلدا نزدیک‌تر شویم.

دیدگاهتان را بنویسید