اخبار تکنولوژی

تبلت اندرویدی جدید لنوو، پیکسل تبلت را به چالش می‌کشد

تبلت Lenovo Tablet Plus
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

لنوو به تازگی از Lenovo Tab Plus رونمایی کرده است، یک تبلت اقتصادی که به خصوص برای علاقه‌مندان به موسیقی طراحی شده است. با قیمت تنها ۲۹۰ دلار، این تبلت ارزش خرید بسیار بیشتری نسبت به نسخه بدون داک پیکسل تبلت گوگل دارد.

Lenovo Tablet Plus به یک نمایشگر 11.5 اینچی 2K با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. این نمایشگر همچنین دارای گواهینامه TÜV است، به این معنی که برای اطمینان از نور آبی کم و بدون سوسو زدن برای راحتی چشم در هنگام استفاده، آزمایش شده است. حداکثر روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد.

از نظر صدا، Lenovo Tablet Plus دارای هشت بلندگوی JBL با تنظیم ساختار ماتریس Hi-Fi است که به خوبی با نمایشگر هماهنگ می‌شود.

در داخل Lenovo Tablet Plus یک پردازنده MediaTek Helio G99 با ۸ گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قرار دارد. اما اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، Tab Plus دارای یک اسلات کارت microSD است، بنابراین می‌توانید در صورت نیاز فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. همچنین دارای رتبه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP52 است. و به عنوان یک تبلت طراحی شده برای علاقه‌مندان به موسیقی، بله، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری روی Lenovo Tab Plus وجود دارد که به نظر می‌رسد این روزها کمیاب است.

تبلت اندرویدی جدید لنوو

اگرچه لنوو این تبلت را برای طرفداران موسیقی طراحی کرده است، اما برخی از ویژگی‌ها آن را به یک تبلت همه‌کاره عالی تبدیل می‌کند. یک حالت مطالعه (Reading Mode) داخلی وجود دارد که صفحه را نرم می‌کند تا صفحات کتاب را برای یک تجربه خواندن بهینه شبیه‌سازی کند. یا می‌توانید از آن در حالت آماده به کار (Standby Mode) استفاده کنید تا تبلت را به یک قاب عکس دیجیتال یا حتی یک ساعت برای اتاق تبدیل کنید. حالت آماده به کار به طور خودکار زمانی که از آن استفاده نمی‌شود و در حالت افقی با پایه یکپارچه شارژ می‌شود، فعال می‌شود.

بله، درست خواندید – Lenovo Tab Plus دارای یک پایه داخلی است. این باعث می‌شود که انتخاب بهینه‌ای برای تماشای فیلم، برقراری تماس‌های ویدیویی و حتی پخش موسیقی باشد. همچنین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی عقب با فوکوس خودکار و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی جلو با فوکوس ثابت است.

باتری بزرگ ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به شما این امکان را می‌دهد که تا ۱۲ ساعت متوالی به پخش صدا و ویدیو بپردازید. و هنگامی که نیاز به شارژ مجدد دارد، می‌تواند با شارژ سریع ۴۵ واتی تنها در ۹۰ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد برسد.

Lenovo Tab Plus دارای یک داشبورد حریم خصوصی است که در آن می‌توانید به راحتی تمام مجوزها را مدیریت کنید. این تبلت با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود، دو سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری عمده (تا اندروید ۱۶) دریافت می‌کند و تا ژوئن ۲۰۲۸ وصله‌های امنیتی دریافت خواهد کرد.

Lenovo Tablet Plus تنها در یک رنگ، Luna Grey عرضه می‌شود. قیمت اولیه آن در برخی از بازارهای جهانی ۲۹۰ دلار است. چندین لوازم جانبی سازگار، مانند صفحه کلید بی‌سیم چند دستگاهی لنوو و Lenovo Tab Pen Plus نیز موجود است، اما این لوازم جانبی جداگانه فروخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید