اخبار تکنولوژی

عرضه احتمالی کنسول دستی Legion Go لنوو همراه با عینک AR

کنسول دستی Legion Go لنوو همراه با عینک AR
نویسنده : تحریریه۲۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جزئیات جدیدی از کنسول بازی دستی آینده لنوو از طریق تصاویر تبلیغاتی آن فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، Legion Go شباهت زیادی به نسخه OLED نینتندو سوییچ خواهد داشت و نسبت به مدل ROG Ally از ایسوس، حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت.

گفته شده Legion Go از پردازنده‌های جدید Ryzen Z1 ای ام دی بهره می‌برد؛ مشابه ROG Ally. انتظار می‌رود گزینه‌هایی از این دستگاه با تراشه‌های استاندارد Ryzen Z1 و تراشه‌های پرقدرت‌تر Ryzen Z1 Extreme عرضه شود. با این حال، Legion Go حداکثر دارای ۸ هسته پردازشی و یک پردازنده گرافیکی تک‌چیپی ۱۲ هسته‌ای RDNA 3 خواهد بود.

سایر ویژگی‌های Legion Go عبارتند از: حافظه SSD M.2، پد لمسی داخلی و کنترلرهای اضافی با برچسب‌های M1-M3 و Y1-Y3.

کنسول دستی Legion Go لنوو

همچنین شایع است لنوو در حال توسعه عینک واقعیت افزوده جدید Legion Glasses است که در این کنسول به کار گرفته خواهد شد. به نظر می‌رسد این عینک شبیه مدل ThinkReality A3 باشد که دو سال پیش معرفی شد.

پیش‌تر گزارش شده بود Legion Go، برخلاف رقبایش با نمایشگر ۷ اینچی، دارای صفحه نمایش ۸ اینچی است. همچنین با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ می‌تواند بازی‌های ویندوز را اجرا کند.

اگرچه Legion Go هنوز به طور رسمی معرفی نشده، انتظار می‌رود با توجه به انتشار تصاویر تبلیغاتی آن، به‌زودی شاهد رونمایی از آن باشیم. گفته می‌شود این دستگاه در سپتامبر معرفی و در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید