اخبار تکنولوژی

گوشی آیفون ساخته شده از طلای ۲۴ عیار؛ هدیه ویژه مسی به بازیکنان تیم ملی آرژانتین

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین و پاریس سن ژرمن قرار است به پاس قدردانی از هم تیمی‌های خود بابت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر، نفری یک دستگاه آیفون 14 پرو ساخته شده از طلای 24 عیار اهدا کند.

به نقل از سان، سفارش لوکس مسی در پاریس به دست او رسید. مسی 35 عدد گوشی آیفون 14 پرو سفارش داده که روکش بدنه آن از طلای 24 عیار ساخته شده است. نام و شماره پیراهن هر بازیکن به همراه لوگوی سه ستاره آرژانتین پشت گوشی نقش بسته است. گروه پاتریک از این مدل فقط همین 35 گوشی را طراحی کرده و نمونه آن در بازار یافت نمی شود. مسی برای سفارش این هدیه های خاص مجموعا 200 هزار دلار هزینه کرده است. لیونل مسی هدیه هر بازیکن را به همراه دست خط و امضای خود به منظور تشکر از طریق پست برای آنها ارسال می کند. لازم به ذکر است که این هدیه علاوه بر بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین، به کادر فنی این تیم نیز قرار است اهدا شود.

حدود دو ماه قبل در جام جهانی 2022 قطر، لیونل مسی به مقام قهرمانی این تورنمنت با تیم ملی آرژانتین رسید و تنها جای خالی ویترین افتخارات دوران فوتبالی‌اش را پر کرد.

گوشی‌های آیفون اپل به‌خاطر برچسب قیمت گران خود، جزو کالاهای لوکس و گران بازار محسوب می‌شوند. بااین‌حال، در چند سال گذشته نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده آن‌ها با قیمت گران‌تر نیز توسط برخی تولیدکنندگان ساخته شده که این دسته از محصولات مشتریان خاص خود مانند لیونل مسی را دارند. شرکت کاویار از جمله تولیدکنندگانی است که به ساخت این محصولات علاقه دارد و در مهرماه از از نسخه لوکس آیفون 14 پرو مکس مجهز به ساعت رولکس با قیمت 133,670 دلار رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید