اخبار سینما

رابطه عاشقانه لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید در حال جدی شدن است!

لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید
نویسنده : سارا محمدی۱۸ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از مدت ها پیش شایعاتی در مورد رابطه لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید وجود دارد و به نظر می رسد این شایعات واقعیت دارند. عکس های جدیدی از لئوناردو دی کاپریو به همراه پدر و نامادری اش در لندن منتشر شده و به نظر می رسد آن ها برای دیدار با جی جی حدید به یک رستوران رفته اند، زیرا تنها دقایقی بعد جی جی حدید به همراه یکی از دوستانش به همان رستوران رفته اند! هنوز معلوم نیست این یک اتفاق بوده یا یک قرار ملاقات از قبل پیش بینی شده.

قرار عاشقانه لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید

بازیگر تایتانیک روز سه‌ شنبه، 6 ژوئن، در حال صرف غذا در رستوران Chiltern Firehouse لندن به همراه پدر (جورج دی‌ کاپریو) و نامادری‌ اش (پگی فارار) دیده شدند. دقایقی بعد جی جی حدید و دوستش نیلم گیل مدل 28 ساله بریتانیایی نیز به همان رستوران رفتند. مشخص نیست که آیا بازیگر فیلم گرگ وال استریت می‌ دانست که جی جی حدید 28 ساله نیز قصد دارد برای صرف شام به همان محل بیاید یا خیر.

لئوناردو دی کاپریو به همراه پدر و مادرش به دیدار و جی جی حدید می روند

در این دیدار عاشقانه که ممکن است اتفاقی هم باشد جی جی حدید با یک کت و شلوار مشکی ساده و لئوناردو دی کاپریو نیز با یک دست لباس مشکی ساده غیر رسمی دیده شده است.

جی جی حدید

اگرچه مشخص نیست که آیا جی جی حدید و لئوناردو دی کاپریو برای ملاقات رسمی با والدین دور هم جمع شده بودند یا نه، اما همزمانی حضور آن ها در رستوران برگزاری گردش باعث شده شایعه جدی شدن رابطه عاشقانه آن ها تقویت شود و این طور به نظر برسد که جی جی حدید و لئوناردو دی کاپریو یکدیگر را به خانواده هایشان معرفی می کنند.

زندگی عاشقانه لئوناردو دی کاپریو پس از جدایی او از مدل آمریکایی کامیلا مورونه در کانون توجه قرار گرفته است. آن ها بعد از 4 سال رابطه در آگوست سال گذشته کمی پس از تولد 25 سالگی کامیلا مورونه از هم جدا شدند.

جی جی حدید 28 ساله در حال حاضر یک دختر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید